Witam. Bez zbędnych wstępów, bo prawdopodobnie nie jestem pierwszy

1. Pozwoliłem na wysłanie bardzo atrakcyjnej oferty konsultantowi (po rozmowie telefonicznej) do domu - oferta przedłużenie umowy bez telefonu.
2. Przyjechał kurier, nieświadomie zostało to podpisane.
3. Przeczytałem i warunki gorsze niż w najgorszej ofercie na Świecie!!! niezgodne z tym co z konsultantem uzgodnłem.
4. Złożyłem prośbę o anulowanie bo niezgodności i jak chcą to mogą sprawdzić z zapisu rozmowy - bo robią
5. W odpowiedzi, ze nie mają podstaw bo to usługa i bez telefonu,
6. Oczywiście ta lipa w którą mnie wrobili już mi działa ALE jeszcze było mało:
- uzgodniłem m.in. np. 50 zł abonament + do wykorzystania 100% więcej, 100% więcej nie uruchomili, więc mam taką lipę że aż miło. Czyli nie wywiązali się z tego aneksu w który mnie wrobili/
7. Co mogę zrobić?
Jakie żadania w reklamacjach i jakie reklamacje, na pewno na konsultanta, i jak sformułować żadanie o rozwiązanie umowy z powodu niewywiązywania się z zapisu w umowie??