Problem z zakupem na Allegro.Pomóżcie!
Witam
Niedawno moja dziewczyna zakupila sobie rower na allegro. Dostala go w piatek tj.9kwietnia. Problem w tym, ze gdy przyjechal kurier to nie rozpakowala paczki bo panowie jak zawsze sie spieszyli, wzieli szybko podpis i uciekli...Gdy od razu rozpakowala paczke okazalo sie, ze rower jest porysowany...Zadzwonila do mnie po czym ja poinformowalem o tym sklep a pracownik tylko rzekl, ze musze miec protokol szkody spisany z firma kurierska jesli chce dokonac zwrotu...
Nie chodzi o porysowania bo po 2 miesiach i tak by sie poniszczyl...Pare godzin później pojechalem do dziewczyny zeby zmontowac jej ten rower..Okazalo sie, ze ma wade fabryczna - z przodu widelki sa nierowne (roznica 1-2cm) toteż nie da się przykręcić koła!! Używając siły może i dałoby rade ale jazda takim rowerem byłaby niebezpieczna..!
Od tamtej pory próbujemy dogadać się ze sklepem żeby nam zwrócono pieniążki bądź wymieniono rower lecz SKLEP w każdym mailu pisze, że bez PROTOKOŁU SZKODY NIE MAMY NA NIC SZANSY!!! Próbowałem na różne sposoby, ale ich odpowiedź ograniczała się tylko do tej jednej rzeczy-braku tego dokumentu.
To jest bez sensu bo nie mam pełnowartościowego towaru (nie nadaje sie w chwili obecnej do użytku, leży w kartonie) i nie mam pieniędzy!A dziewczyna jest podłamana i czuje się oszukana...
Co przemiawia za przyznaniem nam racji:
1)rower jest pozdzierany, kola byly przykurzone i mialy troche piasku na sobie co wskazuje jakby byl z ekspozycji...
2)wada roweru, którą opisałem wcześniej
3)od razu po stwierdzeniu usterek powiadomiliśmy sklep
Co możecie mi poradzić? Co napisać pracownikowi sklepu, żeby oddał pieniążki bądź wymienił towar? Może sprobować udać się do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów?
Pozdrawiam,
S
|