allegro - czy zwrot kosztów za towar obejmuje przesyłka?
Witam,
Mam następujący problem. Wystawiłam bluzkę używaną, na licytacje od 3zł. Aukcja osiągnęła końcową cenę 20 zł. Po wysłaniu przedmiotu, otrzymałam telefon z żądaniem zwrotu pieniędzy, gdyż zdaniem kupującego bluzka nie była zgodna z opisem (stan idealny), mianowicie miała dziurę i była sprana. Moim zdaniem zdjęcia przedstawiały kolor rzeczywisty (oczywiście światło słoneczne), bluzka nie była sprana, nie zauważyłam w niej dziury. Po pierwszym kontakcie z kupującym zgodziłam się na zwrot kosztu bluzki, a kupujący na wysłanie bluzki na swój koszt. Przy drugim kontakcie kupujący zażądał zwrotu kosztu bluzki, kosztu przesyłki do kontrahenta oraz przesyłki zwrotnej przedmiot. Dodam, ze kobieta groziła mi już organami rozwiązującymi spory.....
Moje pytanie brzmi czy kupujący ma prawo zażądać zwrotu przesyłki ?
Bardzo proszę o odpowiedz.
|