Rozwiązanie umowy i dalszy dostęp do usług telekomunikacyjnych - Forum Prawne

 

Rozwiązanie umowy i dalszy dostęp do usług telekomunikacyjnych

Witam, Mam taką sytuację W dniu 17-08-2010 rozwiązałem umowę z operatorem sieci komórkowej, mam na to glejt, gdzie m.in. jest napisane "Rozwiązanie umowy zgodnie z regulaminowym okresem wypowiedzenia tj. 2010-09-18" Operator nie wiedzieć czemu nie ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Prawo cywilne


Odpowiedz
 
21-09-2010, 17:56  
Arkady70
Początkujący
 
Posty: 2
Domyślnie Rozwiązanie umowy i dalszy dostęp do usług telekomunikacyjnych

Witam,

Mam taką sytuację
W dniu 17-08-2010 rozwiązałem umowę z operatorem sieci komórkowej, mam na to glejt, gdzie m.in. jest napisane "Rozwiązanie umowy zgodnie z regulaminowym okresem wypowiedzenia tj. 2010-09-18"
Operator nie wiedzieć czemu nie wyłaczył mi telefonu! Dzwoniłem do BOK, ale tam nic nie mają odhaczone, że moja umowa wygasła. Dzisiaj dostałem jeszcze smsa, że wystawili mi fakturę, gdzie naliczają abonament za następny okres!
Teraz moje pytanie.

Czy jestem zobowiązany do płacenia wystawianych dla mnie faktur? Czy jakikolwiek kontakt z takiego numeru może w jakiś sposób mnie ociążyć! Przecież mogłem kartę SIM wyrzucić a ktoś z niej może korzystać!

Zastanawiałem się nad psikusem w postaci wykonania paru połączeń na ich koszt, może wreszcie zaczną traktować klienta uczciwie!

Ciekaw jestem każdej opini, zarówno prawników jak i innych osób!
Arkady70 jest off-line  
22-09-2010, 12:14  
Arkady70
Początkujący
 
Posty: 2
Domyślnie RE: Rozwiązanie umowy i dalszy dostęp do usług telekomunikacyjnych

Nikt mi nie odpowie?
Arkady70 jest off-line  
08-03-2011, 20:11  
Mubar
Początkujący
 
Posty: 2
Domyślnie RE: Rozwiązanie umowy i dalszy dostęp do usług telekomunikacyjnych

Witam serdecznie,
będę wdzięczny za poradę w zbliżonej kwestii do sprawy Arkady70. Prowadzę jednoosobową działalność gospodarczą w ramach której cesją nabyłem umowę z PTC (Era) na 4 numery 2 komórkowe i 2 stacjonarne. W związku ze zmianą typu działalności i zakończeniem umów zdecydowałem się na zakończenie wspołpracy i 4 grudnia 2010 wypowiedziałem 3 numery ze skutkiem na 16 stycznia (2 komórkowe i 1 stacjonarny), zostawiając sobie 1 stacjonarny. Jakież było moje zdziwienie kiedy 1 komórkowy został ciągle aktywny (2 pozostałe umow zakończyły się). Dzwoniłem wielokrotnie z reklamacją do BOK nikt nie potrafił mi powiedzieć dlaczego zakładając kolejne reklamacje i obiecując rozwiązanie sprawy. Po kolejnej rozmowie doradca z BOK, widząc moją bezradność poradził mi złożyć piesemną (mailową) reklamację. Złożyłem ją 05.02.2011. W międzyczasie próbowałem jeszcze dowiedzieć się czegośkolwiek w BOKu - bezskutecznie. Oczywiście w międzyczasie PTC wystawiło mi 2 faktury (i już bez rabatów bo skończył się okres promocji (nazywany przy sprzedaży "przez cały czas trwania umowy") a to oznacza dwukrotnie wyższe stawki!! bo rabat był 50%).
I jakież było moje zaskoczenie kiedy dzisiaj otrzymałem odpowiedź, że umowa na ten jeden numer komórkowy nie może być zakończona w związku z tym 1 numerem stacjonarnym, który jest do niej przypięty zgodnie z umowami i załącznikami itd.
Wszystko OK - rozumiem. Tylko czemu dowiaduję się o tym po przeszło 3 miesiącach od złożenia wypowiedzenia, że jest niewłaściwe. Ten numer stacjonarny wypowiedziałbym również bo już dawno ta umowa przeszła na czas nieokreślony.

Dodam jeszcze że ten sporny 1 numer komórkowy, który nie może się wypowiedzieć nie był używany (jedynie bezpłatne połączenia z BOKiem, jedno wybrane pomyłkowe połączenie i kilknaście minimalnych transferów danych w z związku z ustawieniami telefonu - szybko wyłączone).

Proszę pomóżcie. Czy mogę zakwestionować te faktury?
Mubar jest off-line  
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ Dostęp do sieci telekomunikacyjnych (odpowiedzi: 1) Co uważacie na temat tego dokumentu - „WYTYCZNE W SPRAWIE ZAPEWNIENIA DOSTĘPU HURTOWEGO DO DOSTĘPOWYCH SIECI TELEKOMUNIKACYJNYCH ZREALIZOWANYCH W...
§ Likwidacja firmy a rozwiązanie umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych (odpowiedzi: 9) Witam serdecznie. Zlikwidowałem działalność gospodarczą. Moje pytanie dotyczy umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, a dokładnie linii...
§ Przeniesienie numeru a rozwiązanie umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych (odpowiedzi: 3) Witam Mam pytanie dotyczące rozwiązania umowy z operatorem telekomunikacyjnym. Zawierałem w 2009 roku umowę o świadczenie usług...
§ rozwiązanie umowy z powodu zmiany dostawcy usług telekomunikacyjnych (odpowiedzi: 1) Witam, mam pytanie, czy jest możliwe rozwiązanie umowy z powodu zmiany dostawcy usług telekomunikacyjnych, (chodzi o zmianę ery na t-mobile), czy...
§ rozwiązanie umowy o swiadczenie usług telekomunikacyjnych (odpowiedzi: 1) witam czy moge zerwać umowę o świadczenie usług telekom. (play). krótko podczas roskonsolidowania konta dwa nr. firmowe zostały przepisane do...
§ Rozwiązanie umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych (odpowiedzi: 5) Witam W 2007 roku podpisałem umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych dokładnie chodzi o internet. Umowa została zawarta na okres 12 m-cy z...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 10:39.