rezygnacja z zamówienia.
witam wszystkich.To mój przypadek:miałem stłuczkę samochodową,zostałem poszkodowany,wszystko standardowo,rzeczoznawca obejrzał,pyta się czy gotówką czy bezgotówkowo,mówię że jeszcze nie wiem.pojechałem do serwisu i złożyłem zamówienie o naprawę bezgotówkową,serwisant zamówił zderzak,o cenę nie spytałem,mówi że wszystko załatwi.wieczorem dostałem e-maila z wyceną od rzeczoznawcy 1900 zł.następnego dnia zajechałem do serwisu zorientować się o koszta,a serwisant mówi mi,że zderzak kosztuje 2300,wyczuwając problemy mówię że rezygnuję,a serwisant mówi że za późno,muszę zapłacić za zderzak,bo zamówiony.boję sie że bezgotówkowo będę miał problemy z ubezpieczalnią,a z drugiej strony nie wiem co zrobić z serwisantem.co na to prawo konsumenta.poradźcie.proszę o pomoc
|