Umowa na świadczenie usług telekomunikacyjnych
Witam
Zwracam się z prośbą o poradę.
Ponad 2 lata temu zawarłem umowę na świadczenie usług telekomunikacyjnych z jedną z firm. Umowa była zawarta na 12 miesięcy. W ostatnim okresie dochodziło do częstego zrywania połączań a tym samym do braku dostępu do usługi. W związku z tym zacząłem interesować się co mówi umowa o jej rozwiązaniu. Okazało się że umowa wygasła w lipcu zeszłego roku. I w tym momencie zaczynają się schody ponieważ w ciągu kilku rozmów z operatorem została mi przekazana informacja że umowa został przedłużona na 2 lata. A jej termin kończy się w październiku 2012. A to jest więcej miesięcy niż 24 które ponoć są w umowie której nie podpisałem ale jest i obowiązuje (przynajmniej wg operatora). Po kilkukrotnych telefonach termin rozwiązania umowy został telefonicznie skorygowany i teraz wg operatora w lipcu 2012 roku umowa ulegnie rozwiązaniu. Prosiłem kilkakrotnie o przesłanie kopii umowy która teraz obowiązuje. Bezskutecznie. Podczas rozmowy telefonicznej dowiedziałem się że operator wysłał do mnie do domu potwierdzenie zawarcia umowy ale jak to ma wyglądać nie wiem. Wiem że nie zawierałem żednej umowy w lipcu. Mówiąc szczerze to mam dość tej sytuacji i chcę rozwiązać umowę tylko jak. Jak nie ma umowy. Do głowy przychodzi mi tylko pomysł wypowiedzenia umowy za miesięcznym wypowiedzeniem. Proszę doradźcie jak to wygląda pod kątem formalno prawnym. I co mogę zrobić.
|