Wprowadzenie w błąd przez firmę telekomunikacyjną - Forum Prawne

 

Wprowadzenie w błąd przez firmę telekomunikacyjną

Witam. Chciałbym się poradzić proszę o pomoc. 07.07 br zawarłem telefonicznie umowę na internet. Niestety umowa nie zawierała wcześniejszych ustaleń przede wszystkim dodatkowych minut do abonamentu telefonicznego, gdyż w tej firmie już taki posiadałem i ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Prawo cywilne


Odpowiedz
 
14-11-2011, 14:39  
chodzyn84
Początkujący
 
Posty: 15
Domyślnie Wprowadzenie w błąd przez firmę telekomunikacyjną

Witam.
Chciałbym się poradzić proszę o pomoc.
07.07 br zawarłem telefonicznie umowę na internet. Niestety umowa nie zawierała wcześniejszych ustaleń przede wszystkim dodatkowych minut do abonamentu telefonicznego, gdyż w tej firmie już taki posiadałem i dla których zdecydowałem się na przyjęcie ww umowy.
Po pierwszej rozmowie z konsult., który dzwonił w celu przedstawienia oferty Internetu jasno dałem mu do zrozumienia że nie jestem zainteresowany podpisaniem nowej umowy na taką usługę, gdyż posiadałem już dobrze działający Internet mobilny w innej firmie z którego byłem zadowolony. Ten dodatkowo zaproponował mi do abonamentu telefonicznego dodatk. minuty. Po tej jednoznacznej propozycji powiedziałem, żeby zadzwonił następnego dnia w celu przemyślenia proponowanych warunków. Z tego względu, że z miesiąca na miesiąc przekraczałem około dwukrotnie kwotę zobowiązania i oferowane minuty myślę, że w zupełności wystarczyłoby mi na to, aby abonament płacić w miarę taki jaki sobie założyłem zdecydowałem się na proponowane warunki i podpisanie umowy.
Jak się później okazało nie mam tych minut, złożyłem reklamacje. Jeżeli padłoby takie stwierdzenie telefonicznie to miałem mieć dodane minuty i już się cieszyłem, bo byłem pewny, że taka obietnica padła, bo tylko dlatego zdecyd. się na ich internet. Niestety obietnica padła i nic. Wg nich nie mogę mieć tych minut i to ja powinienem znać regulamin a nie konsultant, który mi to obiecał, bo mógł być pierwszy dzień w pracy i tego nie wiedzieć
(tak mi to wyjaśniła konsultantka przez telefon). Okazało się też,że telefonicznie miałem mieć aktywację za 1 zł a naliczyli 15 zł w związku z tym zwrócili 14zł.
Zostałem wprowadzony w błąd fakt widziałem co podpisuje, ale na umowie abonamentu nie mam opisanych profitów, które wcześniej uzgodniłem ze sprzedawcą, więc myślałem,że to co ustaliłem telefonicznie będzie w systemie.

W odpowiedzi na moją reklamację ani słowa o tych minutach, ale konsultant zapewnił mnie, że taka informacja jest w systemie i że rzeczywiście miałem obiecane no ale niestety nie przysługują mi one zaproponował żebym napisał jakąś ugodę może w obniżeniu abonamentu.
Co mogę zaproponować w obecnej sytuacji i ile, uważam, że wprowadzili mnie w bład celowo nie celowo nie wiem przez to podpisałem umowę i zrezygnowałem z innej.
Jeśli to jest jakaś różnica to jestem na działalności gospodarczej
chodzyn84 jest off-line  
15-11-2011, 11:10  
chodzyn84
Początkujący
 
Posty: 15
Domyślnie RE: Wprowadzenie w błąd przez firmę telekomunikacyjną

podbijam. Proszę o radę
chodzyn84 jest off-line  
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ Zerwanie umowy z firmą telekomunikacyjną (odpowiedzi: 2) Witam ;) Jestem nowy na forum i nie wiem czy w ogóle w dobrym dziale zadaje to pytanie, ale potrzebuję szybkiej odpowiedzi. A więc sprawa...
§ umowa z drugą firmą telekomunikacyjną (odpowiedzi: 1) Witam, Moja Babcia podpisała umowę z inną firmą telekomunikacyjną, mając już w tym czasie podpisaną umowę z Oragne. Niestety minął już termin na...
§ "SMSy Specjalne" problem z firmą telekomunikacyjną . (odpowiedzi: 1) Witam Otrzymałem rachunek z firmy telekomunikacyjnej za telefon na kwotę 271 zł i drugi na kwotę 308 zł . Po przejrzeniu bilingu okazało się że z...
§ Oszukani przez firmę telekomunikacyjną (odpowiedzi: 1) Ojciec do tej pory był abonentem TP S.A. 11.04.2011 ojciec otrzymał telefon z firmy, która przedstawiła się jako firma telekomunikacyjna z propozycją...
§ Czy sprzedaż wierzytelności przez firmę telekomunikacyjną kasuje czas przedawnienia? (odpowiedzi: 1) W styczniu Era wypowiedziała mi umowę i naliczyła koszty dodatkowe, łącznie 4000zł. Dziś odezwał się Kruk, że w marcu 2010 przejął wierzytelność...
§ Problem z firmą telekomunikacyjną (odpowiedzi: 15) Jakieś 3 lata temu mój ojciec - starszy, inteligentny lecz niestety zbyt wierzący w ludzi i ich zasady człowiek postanowił sprawić prezent swojej...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 23:21.