Witam!
prosze o porade w nastp. sprawie:
w grudniu 2011 zakupilem przedmiot ( czesc do motocykla ) online z f-my inter*** za cena 90zl + koszt przesylki , firma akceptuje kilka form zaplaty min. karta kredytowa , jako ze na stale mieszkam w UK i tutaj posiadam rowniez konto zaplacilem karta MAstercard - na maila otrzymalem potwierdzenie platnosci ( jednak bez dodatkowych danych jak numer karty itd, tylko numer zamowienia ) po kilku dniach dostarczono przedmiot na adres moich rodzicow w PL jak prosilem ,
teraz po 8-miesiacach f-ma ubiega sie o uregulowanie "niezaplaconej"

f-ry ,
o ile mi wiadomo zadna f-ma nie wysyla towaru "za darmo" wiec zdziwilem sie ta sytuacja , prosba moich rodzicow by skontaktowano sie bezposrednio ze mna jako ze przebywam za granica zostala zignorowana natomiast "upierdlwie" nekano ich telefonami - kolejne prosby byly zbywane odmowa "zgodnie z polityka f-my" itd. ,
tutaj moje pytanie , jako ze waznosc karty wygasla 2miesiace temu ( nie mam dostepu online do histori ) , nie potrafie rowniez znalezc wyciagow z konta , nie wiem w jaki sposob udowodnic platnosc , zakladam ze platnosc zostala dokonana - w innym przypadku f-ma nie wyslala by paczki ,
jesli jednak "cos nie zadzialalo" nie mam zamiaru uchylac sie odpowiedzialnosc , jednak zastanawia mnie fakt jak do tego doszlo gdyz :
- niezostalem powiadomiony przez bank o anulowaniu transakcji
- f-ma inter*** wyslala paczke pomimo "braku zaplaty"
oraz zwlekala 8 miesiecy z pozyskaniem wplaty
co moge zrobic w tej sytuacji ? gdyz po 7dniach od 1szej rozmowy tel. przeslano wezwanie do zaplaty ( z terminem 7dni ) badz sprawa zajmie sie windykator ,
- tak jak pisalem wyzej nie mam zamiaru unikac odpowiedzialnosc ale takze nie chcialbym placic kolejny raz za cos co zostalo zaplacone tym bardziej ze nie podoba mi sie bardzo podejscie inter*** do tej sprawy
bardzo dziekuje za pomoc