20-10-2012, 20:43
|
| Początkujący | Telewizja "n"-wprowadzanie w blad
Witam !
Mam taki o to problem z telewizją „n' i naprawdę sam już nie wiem jak z nimi rozmawiać,ale od początku!
27 lutego 2012 roku kończyła mi się umowa z „n-ką”,więc w listopadzie 2011 wysłałem pismo o rezygnacji! Od początku stycznia zaczęli do mnie wydzwaniać konsultanci z BOK,z coraz to lepszymi propozycjami niby specjalnie przygotowanymi dla mnie-STAŁEGO KLIENTA.
Zainteresowałem się Pakietem Multiroom HD z dwoma dekoderami, i tu następuje rzecz dla mnie bardzo ważna. Zapytałem konsultanta co jest potrzebne do prawidłowego działania dwóch dekoderów,w odpowiedzi usłyszałem ,że jedynie dokupienie drugiego konwertera do anteny satelitarnej i to wszystko,więc zgodziłem się na ten pakiet, abonament 54 zł +10 zł za wypożyczenie drugiego dekodera(białego), Poprzedni płaciłem 48zł za jeden dekoder!
Kurier dostarczył drugi dekoder 7 lutego 2012,do mojej mamy domu ponieważ nie było mnie w domu. Kurier nie zostawił nic,żadnej umowy ,żadnych warunków ,tylko mama podpisała odbiór przesyłki!
Po podłączeniu drugiego dekodera wszystko było ok, programy były odbierane,ale tylko do 27 lutego(dzień rozpoczęcia nowej umowy ),po tym dniu dekoder został zablokowany i wyświetlił się komunikat, BRAK POŁĄCZENIA MULTIROOM! W marcu zadzwoniłem do BOK,z zapytaniem co się dzieje,otrzymałem odpowiedz,że do prawidłowego działania potrzeba połączyć dwa dekodery ze sobą razem jakimś kablem. Zgłosiłem dla konsultanta ,że nikt nie poinformował mnie o obowiązkowym podłączeniu razem dekoderów ,jedynie o dokupieniu drugiego konwertera !Powiedziałem również, że gdybym wiedział i jakimś kablu do podłączenia razem , nigdy bym się nie zgodził,ponieważ nie mam takiej technicznej możliwości, mieszkam w domu jednorodzinnym i pokoje z telewizorami są na innych kondygnacjach. Konsultant przyznał ,że zostałem wprowadzony w błąd i poprosił o napisanie reklamacji !Reklamację pisałem trzy razy,wszystkie zostały odrzucone,w odpowiedzi było napisane, że schemat podłączenia dwóch dekoderów jest na stronie telewizji „n” i mogłem sobie sam sprawdzić,tak dosłownie odpisali! W związku z tym zacząłem płacić regularnie 48 zł abonamentu za jeden dekoder,bo tylko ten używam,a drugi nieużywany dekoder odesłałem im,ponieważ jest bezużyteczny! Wczoraj ,tj 19 października, dostałem wiadomość od „n-ki”,że mam niedopłatę 100 zł ! Zadzwoniłem więc do BOK z zapytaniem ,skąd ta kwota,usłyszałem ,że wpłacam jakieś dziwne 48 zł ,a mój abonament wynosi 64 zł za dwa dekodery! Gdy poinformowałem konsultantkę ,że dekoder nieużywany odesłałem im 4 m-ce temu i nie zamierzam płacić za coś co jest bezużyteczne,odpowiedziała mi ,że wcale mnie to nie zwalnia z płacenia abonamentu za dwa dekodery !Zaproponowałem,że zapłacę te 100 zł ale rezygnuję z ich usług i zrywamy umowę! Pani konsultantka,oburzyła się i stwierdziła,że absolutnie nie ma takiej opcji ,ponieważ podpisałem umowę..Na moje stwierdzenie ,że nic nie podpisywałem i nie mam żadnych warunków ani umowy ,odpowiedziała ,że zgodziłem się telefonicznie na tą umowę ! Powiedziałem jej wtedy ,że przy zawieraniu umowy ,konsultant z BOK świadomie wprowadził mnie w błąd,że nic nie wspomniał o kablu do podłączenia dekoderów razem,jedynie o dodatkowym konwerterze! Poprosiłem również,aby odsłuchała moją rozmowę z konsultantem przy zawieraniu umowy. Na to pani odparła ,że ona nic nie wie i nie jest mi w stanie pomóc!
Opisałem sprawę w takim o to skrócie!
Teraz mam pytanie do Was, czy coś z tym można zrobić,czy tak można oficjalnie kantować? Nie chodzi mi o te 100 zł, ale to jest totalne robienie ludzi w przysłowiowego ...!
Chcę płacić za coś co dostaję Czy można jakoś zerwać umowę ?
Z góry DZIĘKUJĘ !!!
|
| |
21-10-2012, 13:32
|
| Przyjaciel forum | RE: Telewizja "n"-wprowadzanie w blad Cytat:
Zgłosiłem dla konsultanta ,że nikt nie poinformował mnie o obowiązkowym podłączeniu razem dekoderów ,jedynie o dokupieniu drugiego konwertera !
|
Konsultanci nie mają obowiązku podania wszystkich technicznych aspektów podłączenia urządzenia, tym bardziej jeśli nie spytasz i są ogólnie dostępne. Poza tym czemu zamiast pisać reklamacje nie poprosiłeś o serwisanta, by to podłączył? Cytat:
Teraz mam pytanie do Was, czy coś z tym można zrobić,czy tak można oficjalnie kantować?
|
Nikt cię nie kantuje - sam robisz problem. Nie kupuje się usługi w ciemno licząc, że wszystko będzie tak jak Ty to sobie wymarzysz.
Umowę oczywiście masz prawo rozwiązać w każdym momencie - z karą umowną.
|
| |
21-10-2012, 15:58
|
| Początkujący | RE: Telewizja "n"-wprowadzanie w blad
[QUOTE=gryffinian;1911386]Konsultanci nie mają obowiązku podania wszystkich technicznych aspektów podłączenia urządzenia, tym bardziej jeśli nie spytasz i są ogólnie dostępne. Poza tym czemu zamiast pisać reklamacje nie poprosiłeś o serwisanta, by to podłączył?
Podczas rozmowy z konsultantem zapytałem wyrażnie ,co jest niezbędne do podłączenia dwóch dekoderów, odpowiedział ,że tylko drugi konwerter! Dla mnie to jest jasna odpowiedż! Czyli według ciebie mają prawo mówić bezkarnie co zechcą,bez żadnych konsekwencji?
Nikt cię nie kantuje - sam robisz problem. Nie kupuje się usługi w ciemno licząc, że wszystko będzie tak jak Ty to sobie wymarzysz.
Dlaczego piszesz ,że nikt nie kantuje ,że sam robię problem? Nie kupiłem usługi w ciemno, i nie liczę ,że wszystko będzie takie jak sobię wymarzę .
Jeżeli człowiek z BOK mówi co będzie potrzebne ,to niech tak będzie i tego się trzymajmy! Chodzi mi o to ,że jeżeli ja zgodziłem się przez telefon ,to moja zgoda obowiązuje prawnie, równa się z podisaniem umowy,a konsultanci mogą sobie wygadywać bzdury i kłamstwa ,tak bezkarnie? To działa tylko w jedną stronę ?
|
| |
21-10-2012, 22:37
|
| Przyjaciel forum | RE: Telewizja "n"-wprowadzanie w blad Cytat:
Czyli według ciebie mają prawo mówić bezkarnie co zechcą,bez żadnych konsekwencji?
|
Nie, ale też nie muszą mieć wiedzy szczegółowej wiedzy technicznej. Poza tym nie należy wierzyć konsultantom na słowo - oni zwykle idealizują. Cytat:
Jeżeli człowiek z BOK mówi co będzie potrzebne ,to niech tak będzie i tego się trzymajmy!
|
A pytałeś tego człowieka czy jest kompetentny do udzielania odp. na temat podłączania urządzenia? To tak samo jak byś zapytał inż. drogownictwa jak zbudować blok - niby wie, bo jest budowlańcem, ale niekoniecznie musi posiadać dostateczną wiedzę by powiedzieć ci wszystko i tak jak należy. Cytat:
Chodzi mi o to ,że jeżeli ja zgodziłem się przez telefon ,to moja zgoda obowiązuje prawnie
|
Zależy na co się zgodziłeś, bo zapewne wyraziłeś zgodę na zawarcie umowy dot. danej usługi włącznie z jej regulaminami i powiązanymi dokumentami, a nie na indywidualne warunki umowy.
|
| |
22-10-2012, 11:37
|
| Użytkownik | RE: Telewizja "n"-wprowadzanie w blad Cytat:
Napisał/a gryffinian A pytałeś tego człowieka czy jest kompetentny do udzielania odp. na temat podłączania urządzenia? To tak samo jak byś zapytał inż. drogownictwa jak zbudować blok - niby wie, bo jest budowlańcem, ale niekoniecznie musi posiadać dostateczną wiedzę by powiedzieć ci wszystko i tak jak należy. |
bzdury piszesz, konsultant wprowadził klienta w błąd i tyle. Jeśli nie miał wiedzy technicznej nie powinien zabierać głosu i ew. odesłać pytającego do osoby kompetentnej.
|
| |
22-10-2012, 17:49
|
| Przyjaciel forum | RE: Telewizja "n"-wprowadzanie w blad
Wybacz, ale sam piszesz bzdury - po prostu zaniedbałeś sprawdzenie informacji nt oferty multiroom i teraz szukasz pocieszenia. Sprowadzę cię jednak na ziemię - zanim cokolwiek wskórasz każą sprawę skierować do sądu i prędzej oni wygrają sprawę o zaległe opłaty niż Ty o to, że nie poinformowano cię. A konsultant też człowiek i w dodatku pracownik - jego praca polega na możliwie rzetelnym udzielaniu informacji co NIE znaczy, że jest bezbłędny oraz że przyzna się do niewiedzy.
|
| |
22-10-2012, 20:33
|
| Początkujący | RE: Telewizja "n"-wprowadzanie w blad
Do pana "gryffinian",odnoszę wrażenie ,że pan dla nich pracuje! Poprosiłem na forum o pomoc ,jak to w możliwy sposób rozwiązać ,a pan tu za wszelką cenę próbuje ich bronić!
Jeżeli dzwoni do mnie przedstawiciel "n" ,to uważam ,że rozmawiam z kompetentną osobą osobą,która jest odpowiedzialna za to co mówi! Jeżeli pytam konsultanta jasno i wyrażnie co jest potrzebne do prawidłowego działania zestawu ,a w odpowiedzi otrzymuję ,że tylko drugi konwerter ,to musi tak być! Tak uważam .Według pana zostałem wprowadzony w błąd czy nie? Przy zawieraniu umowy każda ze stron bierze pełną odpowiedzialność za swoje słowa!
"po prostu zaniedbałeś sprawdzenie informacji nt oferty multiroom i teraz szukasz pocieszenia"
Dziękuję za pocieszenie,ale dla mnie jest to niezgodnośc towaru z usługą ! Dodam ,że przy następnych rozmowach z konsultantem,przyznał on ,że zastałem wprowadzony w błąd i mam napisać reklamację !
Dziwne jest tylko to ,że do 27 lutego drugi dekoder działał normalnie,po 27 lutym ,czyli w dniu rozpoczęcia nowej umowy dekoder został zablokowany! Gdy zapytałem konsultanta dlaczego działał przed 27 ,otrzymałem odpowiedż ,że to był sygnał testowy i nie mogą go uruchomić na stałe! Czyli jest możliwośc działania dwóch dekoderów bez żadnego kabla!
|
| |
22-10-2012, 21:31
|
| Przyjaciel forum | RE: Telewizja "n"-wprowadzanie w blad Cytat:
Poprosiłem na forum o pomoc ,jak to w możliwy sposób rozwiązać ,a pan tu za wszelką cenę próbuje ich bronić!
|
Bo niestety mają rację - robisz problem z powodu jednego kabelka. Uważam, że nie wygrasz sporu reklamacyjnego i odeślą cię do sądu, a zanim sprawa się zakończy nadal musisz płacić za usługę. Wówczas, gdybyś nadal nie płacił, to oni skierują sprawę do sądu, a samą umowę być może rozwiążą - z karą umowną. Naprawdę chcesz obstawać przy swoim i wpędzić się w kłopoty finansowe? Cytat:
Jeżeli dzwoni do mnie przedstawiciel "n" ,to uważam ,że rozmawiam z kompetentną osobą osobą,która jest odpowiedzialna za to co mówi! Jeżeli pytam konsultanta jasno i wyrażnie co jest potrzebne do prawidłowego działania zestawu ,a w odpowiedzi otrzymuję ,że tylko drugi konwerter ,to musi tak być! Tak uważam
|
To źle uważasz - zrozum to. Nie może być tak, że TYLKO to co usłyszałeś jest wiążące. A jak kupujesz nowy telefon i pisze tam "pamięć 16 GB" to uważasz, że jak go dostaniesz to on już musi tą pamięć mieć? Otóż nie - zwykle trzeba dokupić kartę pamięci. Cytat:
Według pana zostałem wprowadzony w błąd czy nie?
|
Nie. Najwyżej niedoinformowany. Cytat:
Dziękuję za pocieszenie,ale dla mnie jest to niezgodnośc towaru z usługą !
|
To jakiś chyba nowy twór prawny, bo istnieje TYLKO niezgodność towaru z umową albo nienależyte wykonywanie usługi - żadne jednak nie ma tu miejsca póki co. Cytat:
Dodam ,że przy następnych rozmowach z konsultantem,przyznał on ,że zastałem wprowadzony w błąd i mam napisać reklamację !
|
Mnie ówczesna Era przyznawała to samo (wprowadzono mnie w błąd co do "jakości" łącza i sygnału) po czym odp na pisemną reklamację była inna. Moja sprawa skończyła się w sądzie i to wygraną, ale ja naprawdę miałem powód - usługa rzeczywiście NIE działała (pomimo sprawności modemu i komputera). Nie było mowy o niedoinformowaniu albo niedoczytaniu z mojej strony Cytat:
Dziwne jest tylko to ,że do 27 lutego drugi dekoder działał normalnie,po 27 lutym ,czyli w dniu rozpoczęcia nowej umowy dekoder został zablokowany!
|
Nie dziwne, tylko zmianiły się warunki wykonywania usługi. Cytat:
Czyli jest możliwośc działania dwóch dekoderów bez żadnego kabla!
|
O tym trzeba gadać z działem technicznym operatora telewizji "n"
|
| |
15-11-2012, 12:29
|
| Początkujący | RE: Telewizja "n"-wprowadzanie w blad
Witam w tamtym roku skączyła mi się umowa z telewizją n zadzwonił konsultant i przedłużyłam telefonicznie umowę na kolejny rok który minął terza we wrzesniu znowu dzwonią namawiając na przedłużenie umowy ale nikt nie powiedział ani nie wysłał pisma że po zakończeniu umowy bedą mi liczyli inną stawkę za telewizje dwa razy taką jak w czasie trwania umowy a co najsmieszniejsze w październikiu nie wysłali do mnie rachunku tylko dostałam do dzisiaj i jak normalnie za miesiąc płaciłam 68zł tak za dwa miesiące dostałam do zapłaty 250zł nie mam teraz takiej kasy żeby zapłacić czy oni mogą tak robić proszę o odpowiedzenie.
|
| |  |
Podobne wątki na Forum Prawnym | Wątek | § "powinno" = "byłoby dobrze, gdyby" czy "bezwzględnie musi"? (odpowiedzi: 3) Pytanie:
Co w języku prawnym dokładnie znaczy wyraz "powinno"? "Byłoby dobrze, gdyby" czy "bezwzględnie musi"?
Dotyczy:
Rozporządzenia ministra... | § Telewizja "N" abonament po rezygnacji z usług (odpowiedzi: 3) Witam !
I pytam: miałem umowę z telewizją "N" (ITI Neovision) podpisaną w tamtym roku. W marcu komunikat na ekranie o zmianach od 1 kwietnia, tj.... | § kazus "szkolny", blad faktura 286kk (odpowiedzi: 1) Pracujemy w szkole, dyrektorka oznajmia nam, ze do kazdej z klas kazdy z wychowawcow musi kupic magnetofon. kazdy kupuje taki magnetofon oddzielnie i... | § Umowa telefoniczna z telewizja " N " (odpowiedzi: 4) Witam forumowiczów, mam pytanie odnosnie sytuacji:
w miesiącu maju dostalem telefon od konsultanta telewizji "N" ktory zaproponował mi przedłużenie... | § zakaz montażu anteny satelitarnej a telewizja "n" (odpowiedzi: 1) Kupiłem mieszkanie od dewelopera, który zakazał montażu anten satelitarnych na balkonie oraz elewacji.Ogólnodostępna jest antena zamontowana na dachu... | § TELEWIZJA "N" Zmiana regulaminu (odpowiedzi: 1) Jak juz widzieliście inne tematy odnośnie zmiany regulaminu telewizji "N" również mam problem. Otóż zmienił sie regulamin gdzie abonament miesieczny... | | |