29-12-2008, 15:27
|
| Początkujący | wymiana gwarancyjna
Witam! Moja sprawa wygląda następująca. Kupiłem kartę graficzna za ok 1900zł i teraz karta się zepsuła, oczywiście nie z mego powodu. Dwa razy już ja odsyłałem. Sprzedając dostał pozwolenie od producenta na wymianę na nowa i mam sobie jakaś wybrać. Mój model już nie istnieje wiec zaproponowałem kartę w podobnej cenie jaka zapłaciłem. Sprzedający napisał ze nie mogę dostać zaproponowanego modelu i dal mi do wyboru inny o 900zł tańszy.
Ja to rozumiem bo moja karta na dzień dzisiejszy jest warta ze 300zł a oni dając mi kartę za 1000zł to robią mi przysługę. Ale pytanie brzmi czy ja mogę się dalej upierać ze chce kartę za ta sumę co zapłaciłem i koniec?
|
| |
30-12-2008, 09:40
|
| Początkujący |
Kiedy dokonałeś zakupu ?
|
| |
30-12-2008, 09:47
|
| Stały bywalec |
Wymiana powinna byc na model "nie gorszy" a nie "nie tanszy".
|
| |
30-12-2008, 13:48
|
| Początkujący |
Karte kupiłem 4.12.2006 ma 3 lata gwarancji.
Model który oni mi proponuje jest 4 krotnie lepszy od tej starej. Ale chodzi mi oto żeby nie dać się oszukać na 900zł.
|
| |
30-12-2008, 13:54
|
| Przyjaciel forum |
Masakra, ale ludzie...
dostajesz 4razy lepsza kartę i jeszcze Ci źle... Jakby Ci się nie zepsuła to byś miał kartę 4 razy gorszą...
|
| |
30-12-2008, 16:27
|
| Początkujący |
"Masakra, ale ludzie...
dostajesz 4razy lepsza kartę i jeszcze Ci źle... Jakby Ci się nie zepsuła to byś miał kartę 4 razy gorszą..."
Tak, tylko że to nie Ciebie chcą wkręcić na 900zł.
|
| |
30-12-2008, 16:35
|
| Przyjaciel forum |
Nikt Cie nie che wkręcić!
Dostajesz towar lepszy niz powinieneś dostać! Towar ma być jak napisał drzemik - "nie gorszy", a nie "nie tańszy"
|
| |
30-12-2008, 19:31
|
| Stały bywalec |
Na miejscu sprzedawcy kupilbym karte taka jak sie zepsula, na Allegro za 300 zeta, i wreczylbym Darkmanowi.
Tak naprawde nie jestes oszukany na 900 zeta, a zyskales conajmniej 700 (1000-300).
|
| |
28-08-2009, 13:33
|
| Początkujący | RE: wymiana gwarancyjna
Witam, ja kupiłem kartę graficzną asus 8500gt niecałe 2 lata temu, niestety niedawno mi się zepsuła i oddałem ją na gwarancji.
Po tygodniu zadzwoniono do mnie i powiedziano mi że wymienią mi tą kartę graficzną na asusa 9400 gt za dopłatą 50zł lub żebym poczekał na jakąś korektę i oddadzą mi pieniądze ale nie wiedzą ile nawet.
Więc pytam się czy oni tak mogą ze muszę dopłacić? Czy nie powinni mi czasem wymienić na nowszą bez dopłaty jak nie mają mojego modelu?
|
| |
28-08-2009, 14:13
|
| Stały bywalec | RE: wymiana gwarancyjna
Nie musisz dopłacać.
Jeśli oddają kasę to tylko tyle ile jest na fakturze/paragonie.
|
| |
28-08-2009, 14:56
|
| Przyjaciel forum | RE: wymiana gwarancyjna
hehehe....
no przerabiałem to kiedyś...
fajnie było dostać za kartę 700 złotych po 6 latach....
chodziło o elsa ereazor II, dawali 10 lat gwarancji....
chłopaki....weźcie popatrzcie na ceny tych kart i oceńcie, co się wam opłąca...
dostaniecie kase, jak nie kartę....
i sobie kupicie nową...
|
| |
28-08-2009, 15:31
|
| Początkujący | RE: wymiana gwarancyjna
mnie chodziło o samą wymianę czy muszę dopłacać a na pieniądze to nawet nie liczyłem ze dostałbym tyle ile na paragonie.
|
| |
28-08-2009, 16:39
|
| Przyjaciel forum | RE: wymiana gwarancyjna
już to jest w innym wątku...
dopłata=cena towaru noweg - to co zapłaciłeś za towar wymieniany
|
| |
08-09-2009, 12:45
|
| Początkujący | RE: wymiana gwarancyjna
ja dwa lata temu kupilam pralke firmy mastercook.Pół roku temu byla pierwsa naprawa tej pralki, za dwa tygodnie kolejna, popsula mi sie wtedy blokada drzwi. mineły 3 miesiace i blokada która pan z serwisu wymienil znowu nie dziala, czekamaz przyjedzie to naprawic!bedzie to trzecia naprawa tej pralki a za tydzien konczy mi sie dwuletnia gwarancja,czy na nowa czesc ktora bedzie teraz naprawiona przysluguje mi jakas gwarancja?albo czy po tylu naprawach wymiana na nowy towar? czekam na odp z gory dziekuje
|
| |
08-09-2009, 18:08
|
| Przyjaciel forum | RE: wymiana gwarancyjna
na blokade drzwi powinna pani otrzymać gwarancję na dwa lata od jej wymiany, niestety nie jest tak zawsze, ale prawo jest po pani stronie;
czas, który pralka była zepsuta powinien być odliczony od ogólnego czasu ochrony gwarancyjnej, ale podobnie jak poprzednio, przepis przepisem;
w razie czego zawsze rzecznicy konsumentów pomagają
|
| |  |
Podobne wątki na Forum Prawnym | Wątek | § Zwrot / wymiana / naprawa gwarancyjna? (odpowiedzi: 3) Witam,
Otóż mam pewien problem z transakcją. Mianowicie, prowadzę sprzedaż*internetową na allegro. Został zamówiony u mnie zegarek. Wszystkie są... | § Naprawa gwarancyjna / wymiana produktu na wolny od wad (odpowiedzi: 1) Sytuacja jest następująca :
1. 06-08-2015 zgłosiłem reklamację wyświetlacza / matrycy w laptopie w okresie gwarancyjnym. Urządzenie zostało... | § Przedłużająca się usługa gwarancyjna (wymiana 3 dniowa) (odpowiedzi: 6) Witam,
Postaram się dokładnie opisać mój problem i prosić o radę, czy mogę coś zrobić, aby sprawa nabrała tempa?
Otóż jakiś czas temu zakupiłem... | § Sferis wymiana gwarancyjna DOPŁATA? (odpowiedzi: 7) Witam!
Jestem młodym konsumentem i już czuję się naciągany ze strony salonu Sferis Polska (komputery).
Kupiłem części do PC 10 czerwca 2008
15... | § Wymiana gwarancyjna (odpowiedzi: 2) Witam
oddałem kartę graficzną do Gigabyte dokładnie radeona 4870 515mb, trochę trwało ale fajno dali nową radeona hd 6770 1gb fajnie, nie do końca... | § Wymiana gwarancyjna po 2 latach użytkowania (odpowiedzi: 7) Witam, oddałem na gwarancji kartę graficzną. Dodam że przy zakupie nie dostałem żadnej karty gwarancyjnej tylko rachunek. Usłyszałem że ponieważ już... | | |