Może ktoś z Was ma podobne doświadczenia i może mi coś podpowiedzieć. Otóż kupiłam na Allegro spodnie w opcji Kup Teraz. Razem z przesyłką zapłaciłam przez PayPall 180 zł W tej kwocie zawarta była przesyłka paczką priorytetową - czyli przesyłka rejestrowana.
Ponieważ towar do mnie nie dotarł ponownie napisałam do sprzedawcy, który przyznał,że... wysłał spodnie listem priorytetowym zwykłym :P
Nie ma więc dowodu wysyłki, ani numeru nadania, dzięki któremu można by prześledzić losy przesyłki. Tak naprawdę nie ma żadnego dowodu, że te spodnie w ogóle wysłał
Wysyłając towar w ten sposób nie dotrzymał warunków umowy - miała być paczka priorytetowa za którą przecież zapłaciłam
Zażądałam zwrotu pieniędzy, ale on zupełnie nie reaguje - co robić. Z Warszawy do Poznania trochę za daleko, bo w przeciwnym razie porozmawiałabym z nim osobiście.
Co mogę zrobić?