Czy brak śrubki może być podstawą zwrotu laptopa?
Sprzedałem używanego laptopa na eBayu. Na aukcji był dokładny opis parametrów i 10 zdjęć. Towar wysłałem. Kupujący po otrzymaniu stwierdził, że chce go zwrócić, gdyż:
- nie działa kamera internetowa
- bateria wypada z obudowy
- brakuje "90% śrubek" (tak się wyraził).
Nie zauważyłem takich problemów przed wysyłką, ale sądziłem, że mogło coś się stać podczas transportu. Odpisałem, żeby przysłał laptopa do mnie i jeżeli potwierdzą się jego słowa odnośnie niesprawności zwrócę pieniądze.
Dzisiaj otrzymałem przesyłkę i okazuje się, że:
- kamera działa (sprawdzałem na 2 systemach)
- bateria nie wypada (nawet, gdy potrząsam laptopem)
- brakuje jednej śrubki z tyłu obudowy (wcześniej była).
Laptop działa normalnie, niczego nie brakuje poza tą jedną śrubką. Wszystkie parametry są zgodne z opisem na aukcji. Z boku obudowy są ślady jakby podważania obudowy, przypuszczam, że Kupujący rozbierał sprzęt i zapomniał o tej jednej śrubce.
Czy w takiej sytuacji jestem zobowiązany do przyjęcia zwrotu? Na jakiej podstawie?
|