Pracownik serwisu komputerowego uszkodzil mi dysk - Forum Prawne

 

Pracownik serwisu komputerowego uszkodzil mi dysk

Witam. Mam problem z serwisem komputerowym Komputronik. Oddalam w 100% sprawnego laptopa do serwisu w celu przeczyszczenia go z kurzu (wewnątrz) oraz sformatowania systemu. Miałam niewiele zajętego miejsca na dyskach, jednak laptop ma 3 lata ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Prawo cywilne


Odpowiedz
 
30-08-2013, 20:16  
konsumentkabp
Początkujący
 
Posty: 13
Domyślnie Pracownik serwisu komputerowego uszkodzil mi dysk

Witam. Mam problem z serwisem komputerowym Komputronik. Oddalam w 100% sprawnego laptopa do serwisu w celu przeczyszczenia go z kurzu (wewnątrz) oraz sformatowania systemu. Miałam niewiele zajętego miejsca na dyskach, jednak laptop ma 3 lata i system nie był przeinstalowywany. Problem jaki istniał to tylko jedna ikonka na pulpicie, która nie chciała się usunąc. Komputer nie zawieszał się w ogóle, jedynie się trochę przegrzewał (oczyszczenie z wewnętrznego kurzu powinno w jakimś stopniu pomóc by problem zniknął). Dostałam protokół przyjęcia do serwisu. Usługa została wyceniona na 50-70zł. Zgodziłam się. Po dwóch dniach dostałam telefon, iż laptop jest naprawiony, ale został wymieniony dysk, bo pierwszego nie dało się sformatowac ("wyskakiwały błędy") i całośc kosztuje 260zł. Udałam się do serwisu i (nie opisując już dziwnego zachowania pracownikow) poinformowałam, że nie powinni nic robic ponad to co im zleciłam bez mojej zgody. Panowie stwierdzili, ze przynioslam zepsuty komputer, ktorego nie dalo sie naprawic, wiec musieli wymienic dysk by wykluczyc inne usterki. Nie zapytali mnie nawet o to czy laptop jest objęty gwarancją. DO SERWISU ZANIOSLAM SPRAWNY SPRZĘT. Oni upierają sie, że moga wstawic mi stary juz niedziałający dysk i oddac sprzet. Nie zgodzilam sie. Idę w poniedzialek rozmawiac z kierownikiem. Jestem pewna, ze nie mogli wymienic mi dysku bez mojej zgody, nawet w ich regulaminie wszystko wygląda inaczej niz zostalo to przez nich zrobione. Jakie przepisy prawa zostały w tym przypadku zlamane? Bardzo proszę o informacje, które pozwolą mi na zlokalizowanie odpowiednich przepisow. Jestem bezradna i bezsilna.
konsumentkabp jest off-line  
30-08-2013, 20:24  
konsumentkabp
Początkujący
 
Posty: 13
Domyślnie RE: Pracownik serwisu komputerowego uszkodzil mi dysk

Proszę o usunięcie tego tematu, bo początkowo dobrze go zamieścilam w "prawach konsumenta".
konsumentkabp jest off-line  
21-06-2015, 14:02  
grzesiek9020
Użytkownik
 
Posty: 81
Domyślnie RE: Pracownik serwisu komputerowego uszkodzil mi dysk

Cytat:
Napisał/a konsumentkabp Zobacz post
Oddalam w 100% sprawnego laptopa do serwisu
Cytat:
Napisał/a konsumentkabp Zobacz post
DO SERWISU ZANIOSLAM SPRAWNY SPRZĘT.
Po co oddawałaś sprawny sprzęt do naprawy, Ja nie widze żadnych zastrzeżeń do postępowania serwisu.
grzesiek9020 jest off-line  
21-06-2015, 17:41  
arturoooo
Zbanowany
 
Posty: 6.613
Domyślnie RE: Pracownik serwisu komputerowego uszkodzil mi dysk

Cytat:
Napisał/a grzesiek9020 Zobacz post
Po co oddawałaś sprawny sprzęt do naprawy, Ja nie widze żadnych zastrzeżeń do postępowania serwisu.
Przeczytaj raz jeszcze pierwszy post autorki.

Udaj się do w/w sklepu i zobacz czym zajmuje się ich serwis.
arturoooo jest off-line  
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ serwis uszkodzil laptopa / dziwny regulamin serwisu (odpowiedzi: 2) Witam Mam problem z serwisem po naprawie laptopa, sytuacja odwrotna do tematu ...
§ Regulamin serwisu komputerowego (odpowiedzi: 6) Witam, mam taką sprawę, oddałem laptopa do naprawy. Serwis sporządził mi protokół naprawy, który podpisałem. W laptopie uszkodzone było...
§ Nieuczciwy klient serwisu komputerowego (odpowiedzi: 10) Witam, prowadzę serwis komputerowy od 5 lat,sumiennie przykładam sie do powierzonej mi pracy i pierwszy raz napotkałem takie komplikacje z...
§ Regulamin serwisu komputerowego - do oceny (odpowiedzi: 17) Witajcie. Czy moglibyście spojrzeć prawniczym okiem na mój regulamin usług informatycznych i wyrazić o nim swoją opinię (konstruktywną). Czy coś...
§ Biznesplan Serwisu komputerowego - pytanie (odpowiedzi: 1) Witam Zamierzam jutro założyć firmę z doinwestowaniem czyli + biznesplan. Chcę założyć Serwis komputerowy z dojazdem do klienta + serwis (skup i...
§ Twardy dysk 3-ci raz do serwisu ?? (odpowiedzi: 7) Witam. Mam pewien problem ... Kupiłem twardy dysk (wadliwa seria Seagate) ... Pojawiła sie usterka a dysk był jeszcze na gwarancji więc go...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 09:11.