Wprowadzony w błąd przez konsultanta Orange - Forum Prawne

 

Wprowadzony w błąd przez konsultanta Orange

Witam. Mam następujący problem. Przedłużałem firmową umowę na *400. W firmie posiadam 2 telefony tej firmy. Uzgodniłem wszystkie warunki jakie mi odpowiadały wśród których miałem otrzymać gratis usługę businness everywhere premium. Dwukrotnie pytałem podczas tej ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Prawo cywilne


Odpowiedz
 
22-02-2009, 00:22  
waldmax
Początkujący
 
Posty: 4
Domyślnie Wprowadzony w błąd przez konsultanta Orange

Witam.
Mam następujący problem. Przedłużałem firmową umowę na *400. W firmie posiadam 2 telefony tej firmy.
Uzgodniłem wszystkie warunki jakie mi odpowiadały wśród których miałem otrzymać gratis usługę businness everywhere premium. Dwukrotnie pytałem
podczas tej rozmowy czy wysokość opłat za usługi się nie zmieni oraz prosiłem konsultanta by informacja o wysyłce pakietu promocyjnego z telefonem była wysłana na numer który podałem konsultantowi. Niestety
informacja o wysyłce poszła na ten 2 numer przez co nie mogłem odebrać
przesyłki osobiście. Przesyłkę 16-02-2009 odebrała moja żona
(która nie jest pracownikie mojej firmy jak również osobą współpracującą)
i podpisała się na prośbę kurjera moim imieniem i nazwiskiem na umowie nie czytając jej. Niestety po moim powrocie okazało się że w umowie za usługę businness everywhere premium mam płacić 108,59zł brutto. Dodatkowo oferta/umowa jest nieczytelna, to znaczy w części ofertowej zamiast polskich liter typu ąęść są puste pola lub znaki zapytania.
Cytuję punkt 2 i 3 części ofertowej:
p2. Warunkiem skorzystania z oferty jest podpisanie z PTK Centertel Sp. z o.o. Aneksu do umowy o ?wiadczenie Usług Telekomunikacyjnych.
p3. Kupu cy o?wiadcza, iż umowa zakupu telefonu
Nokia E51 JEST/NIE JESTzawarta w celu bezpo?rednio zwi zanym z prowadzon
przez niego działalno?ci gospodarcz lub zawodow **.*Telefon posiada blokadę
karty (SIM LOCK) umożliwiaj c prace tylko z kartami SIM sieci Orange.
Aneks Do Umowy O ?wiadczenie Usług Telekomunikacyjnych
Czy mogę odstąpić od tej umowy w związku z tym że jest nieczytelna oraz że konsultant wprowadził mnie w błąd?
waldmax jest off-line  
22-02-2009, 00:27  
hellgate
Praktyk
 
hellgate na Forum Prawnym
 
Posty: 828
Domyślnie RE: Wprowadzony w błąd przez konsultanta Orange

Przede wszystkim to nie jest umowa skutecznie zawarta. Żona popełniła przestępstwo podrabiając Pana podpis. Chyba lepiej jednak nie stosować tej linii obrony.

Może Pan złożyć reklamację i zgłosić zaistniałą pomyłkę, są szanse, że dobrowolnie Panu przełączą usługę na drugi telefon. W podobnej sytuacji składałem reklamację, bo też doszło do pomyłki z ich strony i wszystko zakończyło się pomyślnie.
hellgate jest off-line  
22-02-2009, 11:13  
waldmax
Początkujący
 
Posty: 4
Domyślnie RE: Wprowadzony w błąd przez konsultanta Orange

Niestety nie chodzi o przełączenie usługi, tylko o zmienioną przez konsultanta umową
na bardzo niekorzystną podpisana na okres 24 miesięcy.
Reklamację już złożyłem ale wolałbym zupełnie odstąpić od tej umowy. W reklamacji powołałem sie na wprowadzenie w błąd przez konsultanta, nieczytelność umowy, braku
aktualnego regulaminu usług (zestaw zawierał telefo, fakturę vat, kartę gwarancyjną oraz
na 1 str A4 wydrukowaną ofertę + umowę). Podejrzewam że nikt nawet nie przeczytał w orange po wydrukowaniu tej umowy. Z mojej firmy by nigdy taki bubel nie wyszedł.


Do admina. Dopisałem to pod spodem gdyż nie mam przy poście przycisku edytuj
mimo iż jestem jego autorem
waldmax jest off-line  
23-02-2009, 00:09  
waldmax
Początkujący
 
Posty: 4
Domyślnie RE: Wprowadzony w błąd przez konsultanta Orange

Czy mogę powołać się na art 84 KC powołując się na wprowadzenie w błąd przez konsultanta orange który poinformowała mnie iż usługę businness everywhere premium będę miał za darmo a w rzeczywistości mam za nią płacić 108,59 zł z vat ?
waldmax jest off-line  
23-02-2009, 00:11  
hellgate
Praktyk
 
hellgate na Forum Prawnym
 
Posty: 828
Domyślnie RE: Wprowadzony w błąd przez konsultanta Orange

Spróbować można, Pana sytuację pogarsza jednak status przedsiębiorcy.
hellgate jest off-line  
28-02-2009, 00:29  
waldmax
Początkujący
 
Posty: 4
Domyślnie RE: Wprowadzony w błąd przez konsultanta Orange

Pozytywnie rozpatrzyli reklamację. Dziękuje za pomoc.
waldmax jest off-line  
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ Błędne informacje przekazywane przez konsultantów ORANGE reklamacja (odpowiedzi: 6) Witam, z góry przepraszam za tak obszerny opis, ale bardziej nie mogę streścić sytuacji. 07.05.2014 - zadzwonił do mnie konsultant z Orange,...
§ Zostałam wprowadzona w błąd przez konsultanta Orange (odpowiedzi: 7) Witam W lutym tego roku poszłam do salonu Orange w celu wymiany modemu do Internetu na szybszy i za obniżeniem rachunku z 60 do 49zł. W momencie...
§ Oszukany przez konsultanta orange. (odpowiedzi: 3) Witam w poniedziałek chciałem przeniesc numer z Orange do play. Miałem umowę zetafon w orange. i Konsultantka powiedziala mi że jeśli zrezygnuje z...
§ oszukany przez konsultanta Orange (odpowiedzi: 17) Witam! Chciałbym opisać sytuację w jakiej się znalazłem i prosić o pomoc w kwesti roszczeń. Od kilku lat jestem stałym klientem Orange. Posiadam...
§ Orange - oszukany przez konsultanta (odpowiedzi: 5) W związku z tym, że kończyła mi się umowa z firmą PTC sp z o.o. (ERA) w okolicach czerwca 2010, otrzymałem od nich ofertę na przedłużenie umowy na...
§ Wprowadzenie w błąd przez konsultanta orange (odpowiedzi: 1) W grudniu kończy mi się umowa na 3 nr w orange, alu już teraz mogę te umowy przedłożyć i skorzystałem z tej opcji.Umowy przedłużałem przez...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 00:42.