Prawo do zwrotu towaru na zamówienie
Witam,
kupiłem w firmie sprzęt AGD, który został sprowadzony dla mnie na indywidualne zamówienie. Po dostarczeniu i zamontowaniu zauważyłem, że kolor jednego z elementów mi nie pasuje i chciałbym sprzęt zwrócić. Umowę na ten sprzęt dostałem drogą mailową, podpisałem i odesłałem skan (na własną prośbę). Firma, która go sprowadziła bezpośrednio od producenta twierdzi, że nie przyjmie zwrotu, tak samo bezpośredni producent, z którym się kontaktowałem w tej sprawie. Firma nie jest sklepem internetowym tylko producentem(nie sprzętu) i jednocześnie handlarzem sprzętu na zamówienie.
Pytanie brzmi: czy ten sposób podpisania umowy jest równoznaczny ze sprzedażą internetową i czy w związku z tym prawo sprzedaży internetowej obowiązuje? Czy towar podlega zwrotowi?
Proszę o odpowiedź.
Pozdrawiam.
|