Zwrot pieniędzy za bilet
Witam serdecznie,
mam do Państwa pytanie, gdyż wyjechałem na wakacje z znajomymi i każdy z nas odgrywał inną role w przygotowaniu, jeden z moich znajomych kupował bilety, a ostatniego dnia naszego urlopu poinformował mnie iż nie ma dla mnie biletu za który zapłaciłem przed wyjazdem. Zostałem na przysłowiowym "lodzie" i zmuszony byłem ponieść dodatkowe koszty na zakup nowego biletu ale nie otrzymałem zwrotu pieniędzy za tamten bilet który nie został kupiony, ten znajomy który " kupował" dla mnie bilet nie kwapi się z ich oddaniem, rozmowy i ustalenia co do kupna mam niestety tylko milowe i przez portal społecznościowy fb, on nie przedstawił mi żadnego potwierdzenia zakupu czy jakiej kol wiek innej formy iż zapłacił za bilet.
Czy takie rozmowy milowe i na portalu można nazwać umową i czy mogę w jakiś inny sposób ubiegać się o zwrot pieniędzy za nie zakupiony bilet?
|