Reklamacja usługi (uszkodzenie szafek podczas montażu szkła)
Zamówiłem szkło do kuchni, takie pomiędzy szafki. Panowie przyszli zamontowali i powiedzieli, żeby nic nie dotykać, aż do następnego dnia bo wszystko musi wyschnąć. Następnego dnia podczas zmywania szafek okazało się, że Panowie podczas montażu uszkodzili dwie szafki (na jednej jest rysa ok. 15 centymetrowa, a druga ma wyszczerbiony róg), dodatkowo podczas montażu tak manewrowali szafkami (zabudowa kuchenna), że teraz z jednej strony płyta końcowa wisi nad podłogą, a między cokołem a szafką jest przerwa ok 1 cm (przed montażem wszystko do siebie przylegało). Kolejna sprawa to nieestetyczne położenie silikonu pomiędzy łączącymi się elementami szkła, wręcz jest to pomazanie, a nie uszczelnienie. Niestety, ale podpisałem protokół, że nie mam zastrzeżeń do wykonanej usługi. Czy mogę w takiej sytuacji i w jaki sposób złożyć reklamację dotyczącą usługi?
|