Szkalowana przez sprzedającego na allegro
Witam i pytam.
Otóż zamówiłam na allegro etui do telefonu. Wybrałam przesyłkę listem ekonomicznym, pieniądze zapłaciłam od razu po dokonaniu zakupu. Ponad tydzień później napisałam do sprzedającego zapytanie mailowe czy aby na pewno wysłał moje zamówienie. Odpowiedzi nie uzyskałam. Dwa dni później napisałam negatywny komentarz na profilu sprzedającego (który w dodatku się nie ukazał, ponieważ nie mam zupełnie aktywnego konta) i od tego czasu zaczęła się gehenna. Sprzedający napisał do mnie na maila zarzucając, że kłamię, że maila zwrotnego z odpowiedzią dostałam (kiedy ja go nie dostałam), na siłę wciska mi coś czego nie było, grożąc, że napisze na moim profilu negatywny komentarz (żałosna groźba). Przepychanki słowne nie mają końca. Sprzedający wręcz chce wymusić na mnie zmianę mojej opinii na jego temat. I teraz pytanie, cz jest jakiś paragraf na to, żeby ktoś taki się ode mnie odczepił? Cóż, nie powiem, mąci mój spokój, ponieważ jestem osobą uczciwą i zarzucanie mi kłamstwa czy wręcz oszustwa jest dla mnie obelgą.
|