Rozwiązanie umowy z dostawcą bez płacenia kary.
Witam,
Mam problem z prywatnym dostawca odnoscie internetu i telewizji.
Gdy byłem dowiadywać sie o usługę odrazu informowałem ze chce mieć internet i telewizje na jednej umowie aby było taniej.
Podłaczyli mi internet, odrazu podpisalem umowe, po podpisaniu umowy dostawca poinformowal mnie abym sie wstrzymal z telewizją ponieważ wprowadzają jakiś nowy pakiet który mogłbym mieć.
Na początku z internetem miałem problem, co jakiś czas przerywał mi i długo nie mogli dojść dlaczego się tak dzieje.
Po około 3 tygodniach, podłaczyli mi telewizje i umowa została napisana z datą z umowy o świadcznenie usług internetowych.
Od ponad miesiąca telewizja przerywala co 10-15 minut, nie dało sie oglądać i ciągle to zgłaszalem lecz nie dawalo to żadnego skutku, i tak telewizja trwała ponad nie całe 2 miesiące.
Gdy już w nerwach mówiąc że moja cierpliwość się kończy łaskawie zaczeli naprawiać.
Po 2 miesiącach (bez tygodnia) telewizja została naprawiona i przestała przerywać a w ramach rekompensaty mieli mi dać około 190 kanałów których do dzisiaj nie widać.
Gdy naprawili telewizje to znowu zaczął szwankować internet, jedynie chodzi po kablu
a po wifi juz nie , dodam ze jeszcze dodatkowo mam 2 urządzenia KORBOX które działają jako punkt
dostępowy.
I odnośnie ich też zgłaszałem że są problemy z nimi ponieważ raz sobie działały raz nie aż emocje mnie poniosły i chciałem zrezygnować z umową ale powiedzieli że mogę zrezygnować jedyne
tylko z usług telewizyjnych skoro oni nie umią dojść dlaczego tak się dzieje i że nie jestem zadowolony z ich usługi telewizyjnej.
Informowałem ich że chce zrezygnować także z internetu bo interesował mnie pakiet to zaczeli mowić
że mogę jedynie zrezygnować z telewizji gdyż internet działa prawidłowo ale teraz gdy są problemy
z telewizją to są problemy z internetem i na odwrót, gdy działa jedno nie działa poprawnie drugie.
Był ostatnio u mnie pan INFORMATYK rozwiązujacy problem dnia 10.04.15 od godziny 19:00 do 21:00 po czym zarzekał że będzie to chodzilo, a wyszedł zostawiając to w ty samym stanie jak było.
Odnośnie zerwania umowy, powiedzieli mi że mogę zerwać tylko na usługi telewizyjne wtedy gdy tyle czasu szwankowała.
Chciałem założyć internet z telewizją odrazu jako pakiet a teraz mimo ich ciagłych nieudolności mogę zerwać umowę tylko na telewizje a za internet mam ponieść koszty 400 zł za zerwanie umowy. Co nie wchodzi w ogóle w grę ponieważ od początku mówiłem że jestem zainteresowany całym pakietem
(internet + telewizja) ponieważ interesują mnie jak najmniejsze koszty. W skrócie :
Chcę zerwać umowę na świadczenie usług internetowych jak i usług telewizyjnych bo ciągnie się to zbyt długo poprzez ich nieudolność. Nie płącac przy tym kary 400 zł za zainstalowanie światłowodu do domu.
PS.
Jeżeli temat znajduje sie w złym dziale proszę o przeniesienie.
|