Witam serdecznie. Mam mały problem i proszę o małą poradę. Otóż zakupiłem głośniki w sklepie w moim mieście. Popsuły się więc w internecie znalazłem autoryzowany serwis, który obsługuje kilka dużych firm. Prawie 2 miesiące temu wysłano głośniki kurierem (wraz z dowodem zakupu) opłaconym przez serwis. Po 2 dniach informacja, że dotarły, ok. Po 5 dniach informacja, że czeka na części, po 3 tygodniach informacja, że NIE DA SIĘ ICH NAPRAWIĆ. Oraz załączony został dokument który zawiera moje dane, dane serwisu i sklepu, mój opis usterki oraz informacje, że nie da się ich naprawić i na podstawie tego dokumentu mam się udać do sklepu po zwrot gotówki. Najważniejsze treści dokumentu zamieszczam niżej. Poszedłem do sklepu z tym dokumentem oraz z wydrukowanym zdjęciem paragonu (zawsze robię zdjęcia paragonów jak na coś jest długa gwarancja
). Pan powiedział, że oni żeby rozliczyć reklamacje potrzebują głośników fizycznie tutaj i dowodu zakupu. Poprosił abym wysłał maila do serwisu aby ten wysłał sprzęt do sklepu. Tak zrobiłem. Serwis odpisał, że tego nie zrobi i że sprzęt 'zostanie w serwisie do dyspozycji producenta'. Pan w sklepie zapewniał jak to nie rozwiąże się problemu żebym się nie martwił itp. Po kilku mailach dostałem od serwisu informacje, że głośniki odesłano do producenta i NIE MA MOŻLIWOŚCI ICH ODZYSKANIA. Natomiast po kolejnej rozmowie z panem ze sklepu przez telefon (rozmowę mam nagraną) pan znowu zapewniał że zabiorą się za tą sprawę i żebym mu wysłał korespondencje z serwisem, a sam ma nagraną rozmowe z kimś z serwisu kto powiedział, że oni dowod zakupu zgubili. Wysłałem maila do pana ze sklepu a on mi odpisał urocze 'proszę o dostarczenie głośników i oryginału zakupu do sklepu' (czymkolwiek 'oryginał zakupu jest ale nieważne). Bardzo mnie tym zirytował, mam kontakt do kilku osób z lokalnych mediów i sprawę mam zamiar nagłośnić, jednak obawiam się, że nawet taki pstryczek w nos ludzi, którzy zbywają klientów nie sprawi, że odzyskam pieniądze za sprzęt. Reasumując wysłałem do autoryzowanego serwisu głośniki kupione w sklepie, a teraz zostałem bez głośników i bez pieniędzy. Z dokumentu który otrzymałem wynika, że ja jako kupujący mam jedynie przyjść do sklepu z tym dokumentem bez żadnego dowodu zakupu i należy mi się zwrot (CZĘŚĆ 1 dla kupującego).
Cytat:
Podsumowanie:
Dokument o braku możliwości naprawy.
Serwis potwierdza występowanie usterki. Usterka nie powstała z winy użytkownika.
Naprawa reklamowanego urządzenia nie jest możliwa, w związku z tym prosimy o zapoznanie się z poniższymi
wskazówkami:
1. Dla Klienta/Użytkownika końcowego:
W celu rozliczenia reklamacji, proszę skontaktować się ze Sprzedawcą, u którego dokonano zakupu przedstawiając
dokument wystawiony przez autoryzowany serwis.
2. Dla Sprzedawcy:
Po otrzymaniu niniejszego protokołu od Klienta, Sprzedawca jest zobowiązany do bezzwłocznego wystąpienia o
rozliczenie reklamacji z dostawcą produktu. Niezbędne są kopie dokumentów (niniejszy protokół + faktura zakupu od
dostawcy + faktura/paragon sprzedaży do Użytkownika końcowego)
3. Dla Klienta i Sprzedawcy:
Dokument wystawiony przez autoryzowany serwis jest ważny przez 6 miesięcy od daty jego wystawienia. Oznacza to,
że o rozliczenie w oparciu o ten dokument można się ubiegać w okresie do 6 miesięcy od jego wystawienia. Po tym
terminie zarówno sam produkt, który po wystawieniu dokumentu pozostaje w autoryzowanym serwisie, jak i
dokumentacja zostaną przekazane do utylizacji.
Niniejsza opinia wydawana jest na zlecenie producenta i nie jest podstawą do kierowania roszczeń w stosunku do
FIXIT S.A.
|
doczytałem dokładnie te dokumenty, właściwie to niepotrzbeny jest oryginał dowodu zakupu, wyraźnie jest mowa o KOPIACH DOKUMENTÓW.