Brak odpowiedzi na reklamację
Witam.
Prowadzę działalność gospodarczą i zdarza się, że POCZTA POLSKA nie wywiązuje się z warunków umowy - terminy dostarczenia przesyłek.
Oczywiście zgłaszam reklamacje na takie przesyłki i żądam zwrotu pieniędzy według stawek regulaminu (zgodnie z treścią § 16 ust. 5 pkt. 1 Regulaminu świadczeń usług pocztowych) - czyli dwukrotna wartość nadania.
Do tej pory zawsze było tak, że poczta na moje reklamacje odpowiadała w ostatni możliwy dzień (31-wszy po dniu zgłoszenia) i albo rozpatrywała pozytywnie reklamację (zwrot pieniędzy) lub negatywnie (brak zwrotu, wytłumaczony powód).
Widocznie ktoś uznał, że za dużo muszą wypłacać mi pieniędzy i od 3 miesięcy po przyjęciu reklamacji na dane paczki jest cisza... nie dostaję ani odpowiedzi pozytywnej ani negatywnej.
Czy nie jest tak, że po przyjęciu reklamacji, Poczta musi w ciągu miesiąca się do niej ustosunkować lub automatycznie uznaje moje roszczenia? Wiem, że okres rozpatrzenia reklamacji może się wydłużyć ale muszę zostać o tym poinformowany.
|