Cytat:
Napisał/a gutek107 Witam.
Po paru dniach od otrzymania przesyłki kupujący stwiedził że sprzęt jest uszkodzony (na obrazie pojawiają się artefakty) i zapiera się, iż uszkodzenie nie wynika z jego winy oraz żąda zwrotu pieniędzy.
Z góry dziękuję za pomoc. |
Raczej nierealne jest zwrócenie gotówki na podstawie samych stwierdzeń.
Miałem taki przypadek u klientki podobny, wymagało to aktualizacji płyty głównej oraz najnowszych sterowników od vga.
Innym razem okazała się winna płyta główna (uszkodzone złącze PCI-Express)
Niech ją do ciebie odeśle do sprawdzenia (z dokładnym opisem usterki, w jakich grach/programach/momentach występuje), opis kompa z mocą i wiekiem zasilacza oraz jego producentem.
Daj komuś do sprawdzenia, niech wystawi opinię.
Chyba że uszkodzona się okaże, to wtedy będziesz raczej musiał mu oddać kasę wraz z całym kosztem transportu.
Artefakty mogą się pojawić w dowolnym momencie i niekoniecznie jest to wina kupującego/sprzedającego lub transportu.
Serwis producenta grafiki wymienia/naprawia wtedy.