Dzień dobry. Zaznajomiłem się z wieloma tematami poświęconymi odstąpieniem od umowy po wystawieniu faktury VAT.
Generalnie jestem na straconej pozycji. Jednakże, może coś ominąłem co pozwoliłoby mi naprawić swój błąd.
Mój problem leży w tym, że chciałem kupić telefon na firmę co jak najbardziej się zgadza. Telefon potrzebuje do prowadzenia działalności jednakże chciałbym aby miał konkretne funkcje (w tym NFC).
Szkopuł tkwi w tym, że owy telefon występuje w 2 wariantach.
Nokia 8.1 która posiada taką funkcję i Nokia X7 która takowej nie posiada.
Poza tym jest parę subtelnych różnic.
Znalazłem najtańszy telefon na Allegro i dokonałem zakupu, zasugerowany opisem iż jest to faktycznie 8.1 na modelu X7 a nie po prostu X7.
***mod***.
Telefon do mnie przyszedł i po odpakowaniu i zarejestrowaniu użytkownika co było konieczne do przetestowania modelu zauważyłem, że to nie to co chciałem. Telefon odesłałem i oczywiście sprzedawca poinformował mnie, że wziąłem już na fakturę i może mi wymienić telefon na inny. Edycje azjatyckie tego telefonu jednak nie posiadają wymienionej funkcji więc pewnie będę się męczył z tym tematem.
Telefon w preinstalowanym systemie miał 8.1 tylko w nazwie telefonu (którą każdy może zmienić) i w sumie tyle jeżeli chodzi o 8.1.
Rękojmia jest wyłączona.
Co mogę zrobić aby obie strony były usatysfakcjonowane. Dla mnie opis był dość nieprecyzyjny (nazwanie telefonu 8.1 to taka troche już premedytacja), część obrazów sugerowała, że to jest 8.1 a część, że X7.
Trochę mi przykro