Preautoryzacja, booking
Dzień dobry,
Około 5dni temu dokonałem rezerwacji za pośrednictwem platformy „booking”. Jednak w tym samym dniu poprosiłem, aby rezerwacja została anulowana ze względu na zmianę planów odnośnie wybranego terminu, wynajem wyznaczony jest na 25 sierpnia czyli ponad 20 dni do przodu. Rezerwacja jest już opłacona, poprosiłem o bezpłatna anulacje rezerwacji (zdaje sobie sprawę, ze to zależy wyłącznie od najemcy) Odpowiedz miała zostać dostarczona w ciągu 48h, jednak booking nic w tej sprawie nie zrobił. Dzisiaj osobiście zadzwoniłem do najemcy apartamentów, który nic nie wiedział o żadnej anulacji. Osoba, która odebrała telefon była strasznie pretensjonalna, i postanowiła, ze odpowie w dniu jutrzejszym. Jednak przechodząc do sedna sprawy. Na stronie apartamentów wyczytałem, ze trzeba zaplacic 500zl depozytu za pomocą karty kredytowej(nie wiem jak się to dotyczy preautoryzacja) booking podczas rezerwacji również nie wspomniał o takiej opłacie. Czy jest szansa, ze mogę odmówić wpłaty 500zl na poczet depozytu, wiąże się to z tym, ze najemca nie zezwoli na pobyt mimo opłacenia pełnej kwoty noclegu miesiąc wcześniej?
Pozdrawiam
|