Witajcie!!
Posiadam abonament w jednej z firm telekomunikacyjnych. Drugi miesiąc pod rząd rachunek przychodzi GRUBO po terminie i spotyka się to ze zdziwieniem operatora, ze płace po terminie.
Dziś zadzwoniłem do nich i odbyłem nic niewnoszącą rozmowę z przemiłą panią z call center. Pani ta poinformowała mnie, że w regulaminie jest napisane, ze tak czy owak muszę ją zapłacić, bo są inne sposoby na sprawdzenie jej terminu płatnosci i kwoty. Ja jednak sobie życzę jej na papierze i o terminie.
Wiem, ze ich regulamin mnie obowiązuje ale jednak są (to się chyba nazywa akt normatywny) przepisy nadrzędne, które takie sprawy regulują.
Interesuje mnie czy:
- na kim ciąży obowiązek dostarczenia do mnie faktury (czy wogóle mają taki obowiązek by trafiła w moje ręce)
- muszę taką fakture opłacać (dopóki do mnie nie dotrze)
- mogą mnie obciążyć za niefrasobliwość jednostki, której zlecają dostarczenie do mnie rachunku
- ich spóźnialstwo może być podstawą do zerwania umowy?
Znacie jakies akty prawne lub podobne przypadki?? Dodam, ze przeglądałem forum i nie znalazłem odpowiadającej mi odpowiedzi
Pozdro