Firma nie chce wystawić faktury
Sytuacja wygląda następująco:
W pewnym systemie internetowym istnieje możliwość dokonywania zakupów. Podczas rejestracji w podaje się dane (w tym dane do fakturowania). Każdy zakup jest oczywiście fakturowany (prawdopodobnie ręcznie, gdyż faktura jest przysyłana dzień po zawarciu transakcji - jest to istotne).
Dokonałem zapłaty za usługi w tymże systemie, po czym poinformowałem e-mailowo sprzedawcę, że poproszę o wystawienie faktury na dane inne niż te podane podczas rejestracji (płaciła inna firma, niż firma na którą konto było zarejestrowane).
Dodam jeszcze - jest to pewnie istotne - że system nie umożliwia samodzielnej zmiany danych do faktury, stąd właśnie e-mail.
Dzień później otrzymałem fakturę - niestety w polu nabywca znajdowała się firma, której dane były w systemie. Zatem więc moja wiadomość e-mail nie została uwzględniona.
Sprzedawca nie chce naprawić swojego błędu i pomimo wielu próśb wystawić faktury na prawidłowe dane. Zaleca aby firma na którą została wystawiona faktura odsprzedała usługę dalej do firmy, na którą powinna być ona wystawiona przez nich. Niestety nie mogę tak zrobić, z racji tego że która widnieje na fakturze zawiesiła działalność.
Co można z tym zrobić?
|