Umowa z biurem rachunkowym- odpowiedzialność biura za błędy
Witam wszystkich.
Mam nadzieję znaleźć tu pomoc w kwestii zapisów umowy z biurem rachunkowy dotyczących odpowiedzialności za błędy. Za kilka tygodni rozpoczynam DG. Otrzymałem od biura które ma prowadzić moją księgowość umowe do przeczytania. Wzystko wygląda ok, ale brakuje tam jasnego zapisu że biuro ponosi odpowiedzialność za ewentualne błędy jakie popełni. Jedyny zapis który moze mieć coś wspólnego z odpowiedzialnością biura brzmi: "Usługi księgowe zleceniobiorca będzie wykonywać z należytą starannością, w sposób zgodny z obowiąującymi przepisami." Prosiłem aby umieścić w tej umowie dodatkowy punkt że biuro bierze odpowiedzialność za błędy jakie popełni, ale oni nie chcą się zgodzić mówiąć że taka umowa jest zawierana z wszystkimi klientami i nie będą jej zmieniać, a ten powyrzszy zapis jest wystarczający.
Proszę o opinię, czy oni się migają od od ewentualnej odpowiedzialności jeśli coś źle zrobią ( a ja np przez ich błędy dostanę karę z US), czy ja po prostu jestem upierdliwy? Moze ten istniejący zapis rzeczywiście wystarczy w zupełności? Nie mam doświadczenia w tej kwestii ale wszystkie umowy jakie znalazłem w internecie zawierają jasny zapis o odpowiedzialności biura za swoje błędy. Dodam jeszcze że to jest duże biuro, a moja DG jest nietypowa- ryczałt, bez Vat, sprzedaż przez internet do Anglii, zamiast kasy fiskalnej będe prowadził ewidencje płatności na konto bankowe (płatości od kupujących beda wysyłane przez system płatości elektronicznych Paypal). Oni sami mieli wątpliwości co do paru kwestii, szczególnie ostatniej.
Z góry dziękuję za opinie
|