Witam!
Chciałbym dowiedzieć się czy mam prawo odmówić obsługi konkretnemu klientowi? Pracuję w firmie sprzedającej telewizję satelitarną, chcę odmówić obsługi (tj. sprzedaż/wymiana sprzętu, operacje na koncie etc.) aktywnemu już klientowi.
Pomijając wszelkie szczegóły klient ów jest niekulturalny, obraża mnie, używa niecenzurowalnego słownictwa etc. gdyż nie mogę spełnić jego wymagań (jego niedopatrzenie). Nie chodzi mi oczywiście o zbycie klienta "bo nie i już".
Czy mam jakąś podstawę prawną, aby tego klienta nie obsługiwać? Wiem, że jemu się tego nie przetłumaczy, ale szefowi może owszem

Rozumiem, że mogę wykręcać się np. nie działającym systemem, ale nie o to chodzi - jako człowiek uczciwy chcę wiedzieć, czy mogę odmówić obsługi i wtedy dopiero z tego prawa skorzystać.
Czy też może jest tak, że muszę każdego - za przeproszeniem - chama obsługiwać jako pełnoprawnego klienta?
Pozdrawiam i dziękuję za pomoc - krew już się we mnie gotuje.