W dniu dzisiejszym zmuszeni byliśmy skorzystać z usługi warsztatu mechaniki samochodowej, niestety usługi nie zostały wykonane nawet w stopniu zadowalającym. W związku z czym zapytałam o gwarancję na usługę i usłyszałam "na elektrykę nie ma gwarancji po wyjechaniu przez bramę".
Poprosiłam jednak o fakturę lub rachunek za wykonane usługi, a od właściciela w odpowiedzi usłyszałam, że nie może wystawić faktury, gdyż nie posiada aktualnych pieczątek, a poza tym zażądał ode mnie dopłaty do ustalonej ceny 23% VAT za wykonaną usługę, gdyż on musi taką sumę zapłacić w US.
Zwróciłam uwagę, że przecież i tak musi rozliczyć się z Urzędem Skarbowym z tytułu dochodu, na co właściciel firmy odpowiedział "nie mam takiego obowiązku".
Po dłuższej kłótni wyszłam z warsztatu bez rachunku, gwarancji a auto w szybkim tempie musi trafić do FACHOWCA, jako że zwrócono je w znacznie gorszym stanie niż było przed wizytą w warsztacie.
I teraz moje pytanie:
W jaki sposób i gdzie skierować skargę na warsztat do Urzędu Skarbowego (z rzecznikiem praw konsumenta już sobie poradzę) ?
Bardzo proszę o odpowiedź, jako że zostałam oszukana i nie mam jak walczyć z nieuczciwym mechanikiem, a pieniędzy straciłam naprawdę bardzo dużo