reklamacja na okna
Prowadzę działalność gospodarczą usługi-handel stolarką okienną w małej miejscowości. 2-10-2009 sprzedałem stolarkę okienną z montażem klientowi z mojej miejscowości.Wszystko było okey do czasu wprowadzenia się klienta i uruchomienia ogrzewania.Zostałem wezwany przez klienta na reklamację i po oględzinach stwierdziłem na drzwiach tarasowych wygięcie skrzydła ok.1cm.Pisemnie przekazałem informację o wadzie do producenta.W odpowiedzi na reklamację klient otrzymał odpowiedź że usterka ta mieści się w normie.Po tym incydencie zerwałem współpracę z tą firmą.Następną informację o tej samej wadzie wysłałem 2012-02-06 i dowiedziałem się,że fabryka okien zakończyła swą działalność.Chciałbym nadmienić,że zgłosiłem jeszcze dwie reklamacje u innych
klientów z tymi samymi wadami,gdzie jedną załatwiono pozytywnie i wymieniono skrzydła okienne.Chciałbym się dowiedzieć czy istnieje szansa na pozytywne załatwienie tej sprawy i jakie kroki powinienem podjąć.Producent stolarki istnieje pod inną nazwą.Jeśli ktoś mógłby pomóc będę bardzo wdzięczny
|