Fundacja
Mam kilka pytań dotyczących działalności Fundacji.
Fundacja prowadząca działalność gospodarczą (bez statusu OPP).
Co jest wymagane w KRS przy:
Zmianie adresu Fundacji – druk, załączniki, uchwały?
Zmianie Członka Zarządu Fundacji – druk, załączniki, uchwały?
Zmianie nazwiska Członka Zarządu (dwuczłonowe-ślub) – druk, załączniki, uchwały?
Czy jest możliwe, złożenie ww. (odpowiednich) zmian jednocześnie ze sprawozdaniem rocznym podpisanym już przez nowego Członka Zarządu? Tzn. zebranie Rady Fundacji, uchwały, przygotowanie i podpisanie sprawozdania. W sensie, czy nowy Członek Zarządu, może podpisać sprawozdanie za poprzedni rok, przed dokonaniem wpisu przez KRS w systemie? Z powyższych zmian sprawozdanie i zmiana adresu i nazwiska, lub zmiana Członka Zarządu, adresu i złożenie sprawozdania.
Z góry dziękuję za podpowiedź.
|