Booking
Witam, wczoraj wieczorem zakupiliśmy z żoną nocleg, niestety przypadkowo kliknęła rezygnację z pobytu co zauważyliśmy po 20 minutach, dodatkowo przy rezygnacji było napisane że obiekt skontaktuje się w celu ustalenia możliwości rezygnacji, bezzwłocznie skontaktowaliśmy się z obiektem w celu naprawienia błędu jednakże oni powiedzieli że nie dostaniemy zwrotu pieniędzy oraz nie możemy skorzystać z pobytu bo hotel ma takie warunki. Moje pytanie brzmi czy jest to zgodne z prawem? Rozumiem regulamin hotelu jednakże pomijając fakt moralny jakie to ma odzwierciedlenie w prawie, przez jeden błąd zatrzymali nasze 500zl nie świadcząc żadnej usługi, dodatkowo nie ponieśli z tego tytułu żadnych strat ponieważ wszystko jest zautomatyzowane, a podany termin został przekazany do sprzedaży. Rozumiem jeżeli z tego tytułu hotel nie mógłby wynająć komu innemu pokoju, jednakże jest to dosyć oblegany hotel, zgłosiliśmy błąd po 20 minutach oraz że jesteśmy zainteresowani pobytem.
Czytałem gdzieś po Google’ach i znalazłem informację że hotel powinien wykazać realne koszty związane z rezygnacją oraz korzyści wynikające z rezygnacji czyli możliwość wynajęcia terminu, brak konieczności przygotowania pokoju oraz dokumentacji itp.
Gdybym zrezygnował przed samym przyjazdem to rozumiem zatrzymanie 100% wartości kwoty bo musieliby przygotować pokój, dokumenty, klucze itp. Ale żeby 20 minut po rezerwacji rezygnacja która była wynikiem błędu i napewno nie mieli z tego tytułu dodatkowej pracy była podstawa do zatrzymania 100% kwoty? Nie będę ukrywał że 500zl to dla mnie duża kwota i pobyt tam był zorganizowany w rocznicę bo takie było nasze marzenie i jeżeli będzie możliwość to dołożę wszelkich starań żeby te pieniądze odzyskać.
|