Naruszenie nietykalnosci cielesnej policjanta - Forum Prawne

 

Naruszenie nietykalnosci cielesnej policjanta

Witam. Przed klubem miala miejsce bojka wktorej brali udzial znajomi ja wyszedlem troche pozniej wiec niewiedzialem odczego sie zaczelo, ogolnie duze zamieszanie(ok 60 osob przed wejsciem ) i zauwazylem ze na kumplu ktos siedzi wiec ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa publicznego > Prawo karne


Odpowiedz
 
09-09-2010, 18:49  
rubaszny123
Początkujący
 
Posty: 1
Domyślnie Naruszenie nietykalnosci cielesnej policjanta

Witam. Przed klubem miala miejsce bojka wktorej brali udzial znajomi ja wyszedlem troche pozniej wiec niewiedzialem odczego sie zaczelo, ogolnie duze zamieszanie(ok 60 osob przed wejsciem ) i zauwazylem ze na kumplu ktos siedzi wiec podbieglem i sciagnolem ta osobe przypadkiem rozrywajac mu koszule wczesniej kolega uderzyl go w twarz. Jak sie pozniej okazalo byl to policjant po cywilu.. niewiedzielismy otym bo tak jak pisalem bylo zamieszanie i nikt nieslyszal jak mowili ze sa policjantami ,ja otym dowiedzlem sie dopiero pozniej gdy podszedlem do radiowozu chcac sie dowiedziec co sie dzieje i wtedy zostalem przez niego wywrocony na ziemie i skuty..zostalismy zatrzymani a kolega zaprowadzony do pokoju z rekami skutymi z tylu i pobity przez 4 policjantow za uderzenie jednago z nich ale na to niemamy dowodow , obaj mielismy ok 1.5 promila.. na poczatku skaldaismy wyjaznienia a poznioej przyznalismy sie do winy . Pozniej zadzwoniono do prokuratow niemowiac jej o calych okolicznosciach zajscia (glownie to ze niewiedzielismy ze to policjant) powiedzano jej tylklo ze "maja dwoch takich co bija policjantow". Zostalem oskarzony o naruszenie nietykalnosci cielesnej policjanta, Policjant doznal "dolegliwosci bolowych twarzy oraz drobnego otarcia naskorka lewej reki", ja dostalem 10 mies. na 4 lata 1000zl grzywny dozor kuratora a kolega 14m na 4l , 1400zl i kuratora obydwie kary sa wg. mnie i nietylko mnie nieadekwatne do przewinienia...Czy po przyznaniu sie mamy szanse na zmniejszenie kary ,umozenia calosci lub czesci grzywny poniewaz oboje studiujemy, nie pracujemy jestesmy na utrzymaniu rodzicow ,jestesmy niekarani nawet nigdy nawet mandatu niedostalem ... Jesli tak to co robic zeby kara byla jak najnizsza... kiedy mozna sie odwolywac od ewentualnego wyroku.
Z gory dziekuje za odpowiedz
rubaszny123 jest off-line  
10-09-2010, 20:17  
azaz19
Stały bywalec
 
Posty: 7.805
Domyślnie RE: Naruszenie nietykalnosci cielesnej policjanta

poddaliście się dobrowolnie karze.dostaniecie zawiadomienie o posiedzeniu(prawdopodobnie obecność nie obowiązkowa)ale jak masz coś do dodania(wnioski,żale i inne)to udajcie się na posiedzenie i mów co ci na sercu leży.
azaz19 jest off-line  
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ Naruszenie nietykalnosci cielesnej i znieslawienie (odpowiedzi: 7) Nastepujaca sytuacja:matka mojego partnera nieproszona wkracza sila do naszego mieszkania,znieslawia mnie uzywajac niecenzuralnych slow i narusza...
§ naruszenie nietykalnosci cielesnej. (odpowiedzi: 4) Naruszenie nietykalności cielesnej byl juz tu taki watek poruszany?jest ktos kto moze odpowiedzieć na kilka moich pytan? Z góry dziekuje za...
§ naruszenie nietykalnosci cielesnej (odpowiedzi: 10) Witam mam problem mianowicie pewna dziewczyna 12 lat namawiala mojego brata 8 letniego ze ten ma dac jej pieniadze choc zadnych od niej nie bral...
§ Naruszenie nietykalnosci cielesnej (odpowiedzi: 20) Witam, z gory przepraszam za brak polskich znakow, nie mam aktualnie takiej mozliwosci. Dnia 30 marca polerowalem z Zona auto po myciu na...
§ Naruszenie nietykalnosci cielesnej? (odpowiedzi: 15) Witam, mój chłopak ostatnio wziął udział w pewnej awanturze. Popychał poszkodowanego (który chwile wczesniej został pobity przez kogoś innego) i...
§ Naruszenie nietykalnosci cielesnej? (odpowiedzi: 6) Witam wszystkich bardzo serdecznie! Mam do Was takie o to pytanie. Wczoraj po wymianie slownej pewna osoba uderzyla mnie w twarz. Nie spowodowalo...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 02:16.