Witam serdecznie
Chciałem się Państwa poradzić ponieważ znalazłem się w trudnej sytuacji.
Zakupiłem od pewnego sklepu internetowego manekina.
Prowadzę sklep internetowy z ubraniami, potrzebny był mi specjalistyczny manekin pod zdjęcia który wyniósł mnie 2050zł brutto.
Otrzymałem towar lecz manekin przyszedł uszkodzony, pomijając uszkodzoną podstawę oraz brak bolca przy połączeniu nogi + tors to manekin odbiegał od prezentowanego zdjęcia na sklepie internetowym, miał jedną rękę krótszą o 7cm oraz była źle wyprofilowana przez co efekt końcowy zdjęcia jest do niczego.
Dla zainteresowanych wstawiam zdjęcia, po lewej manekin prezentowany w sklepie po prawej zdjęcie mojego autorstwa.
http://images76.fotosik.pl/265/cc6a07fc9f5cd3e1.jpg
Sprzedający twierdzi tylko że jest to złudzenie że oba są takie same.
Na początku poprosiłem aby wymienił mi na towar wolny od wad, powiedział że z tego modelu była to ostatnia sztuka, mieli w sprzedaży podobne manekiny 400zł tańsze więc zaproponowałem wymianę na tego tańszego dostałem odpowiedź że niestety nie mogą mi wymienić więc zażądałem zwrotu gotówki, na co odparł że u nich nie ma zwrotów ( chociaż na ich stronie jest dział reklamacje/ zwroty i jasno pisze że jeżeli towar nie spełnia twoich oczekiwań prosimy o zwrot towaru na adres..... )
Nie mogliśmy dojść do rozumienia poinformowałem go że sprawa trafia w takim razie do sądu ponieważ znam swoje prawa. Dostałem maila po 30 minut że nie chce że mną się sprzeczać że może wymienić mi towar. Zadzwoniłem upewniłem się 2 razy czy na pewno, potwierdził wymianę na tanszego manekina oraz zwrot nadpłaty w wysokosci 400zł
Odesłałem towar wypełniłem stosowne dokumenty, ksero kopie faktur. Odebrał towar i przestał od kilku dni odbierać ode mnie telefony, zadzwoniłem z innego numeru o dziwo odebrał zapytałem go co z naszą sprawą na co on odparł że jest zajęty że nie ma czasu się tym teraz zająć że w następnym tygodniu dostane wymieniony towar.
Sprawdzałem opinie o tym sklepie, sądzac po wypowiedziach ludzi widzę że nie ja pierwszy zostałem tak załatwiony.
Bardzo proszę o poradę co mogę w tym wypadku zrobić.
Czy można skierować sprawę do adwokata aby wysłał stosowne pismo przed sądowe z informacją o zażądanie zwrotu gotówki?
Pozdrawiam
Dostałem po