eksmisja - Forum Prawne

 

eksmisja

Witam! Proszę o pomoc . Dostałam pismo od spółdzielni mieszkaniowej o wydanie mieszkania które zamieszkuję. Głównym najemcą tego mieszkania był mój ojciec który w 2004 roku wymeldował się z niego i go opuścił. Ja jestem ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Prawo cywilne > Prawo nieruchomości, lokalowe i budowlane


Odpowiedz
 
21-04-2010, 12:04  
sikorale
Początkujący
 
Posty: 2
Domyślnie eksmisja

Witam!
Proszę o pomoc . Dostałam pismo od spółdzielni mieszkaniowej o wydanie mieszkania które zamieszkuję. Głównym najemcą tego mieszkania był mój ojciec który w 2004 roku wymeldował się z niego i go opuścił. Ja jestem w tym mieszkaniu zameldowana od urodzenia (35 lat).
Wezwanie do wydania mieszkania jest uzasadnione tym że zajmuje go bez tytułu prawnego ponieważ meldunek nie upoważnia mnie do zamieszkiwania w lokalu, który główny najemca opuścił i jest wymeldowany.
Lokal mam opuścić w ciągu jednegomiesiąca i jest jeszcze podkreślone ze po tym terminie nastąpi eksmisja z lokalu w asyście policji. Lokal jest regularnie opłacany nie ma żadnego zadłużenia.
Proszę o radę, bo nie bardzo wiem co mam robić. Dzięki.
sikorale jest off-line  
21-04-2010, 16:28  
MALGORZATA.GD
Przyjaciel forum
 
Posty: 1.442
Domyślnie RE: eksmisja

1.Zgadza sie meldunek nawet na pobyt staly nie jest tytulem prawnym do lokalu.
2.Oplaty jakie Pani wnosi spoldzielnia traktuje jako odszkodowanie za bezprawne i bezumowne zamieszkiwanie w lokalu.
3.Spoldzielnia nie moze na sile usunac Pani z tego mieszkania wiec musza wystapic do sadu o eksmisje osob tam zamieszkujacych (ktore swoje prawa utracily do dalszego zamieszkiwania)
4.Nie ma eksmisji na bruk !
MALGORZATA.GD jest off-line  
21-04-2010, 17:52  
Lewanna
Moderator globalny
 
Lewanna na Forum Prawnym
 
Posty: 15.046
Domyślnie RE: eksmisja

Jak wyżej, ale proszę spróbować negocjacji ze spółdzielnią aby mógł Pan/Pani wystąpić o tytuł prawny do tego lokalu. Czasem się udaje
Lewanna jest off-line  
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ eksmisja (odpowiedzi: 3) Witam. Wygrałam sprawę o eksmisję byłego męża alkoholika. Sąd nakazał eksmisję bez lokalu zastępczego. Mam już wyrok z klauzulą wykonalności....
§ eksmisja (odpowiedzi: 25) Witam ojciec rozwiodl sie z matula i razem mieszkamy w mieszkaniu . Ostatnio wyslal mi przedsadowne wezwanie do zaplaty za czynsz, wode,gaz,prad itp....
§ Eksmisja (odpowiedzi: 1) Witam. Sprobuje opisac moja sytuacja tak najpriscie i najkrocej jak sie da. Brat mojej mamy (dorosly czlowiek) jest chory psychicznie i ma 1. grupe...
§ Eksmisja byłej (odpowiedzi: 4) Witam. Jestem po rozwodzie od ok 5,5 roku. Od ok roku jestem właścicielem mieszkania w którym zamieszkuję razem z ex żoną i dwójką dzieci. Po...
§ eksmisja (odpowiedzi: 2) witam w 2011 roku podpisaliśmy ugodę z adm ze bedziemy spłacać zadłużenie mieszkania po 150 zł miesięcznie raty te nadal płacimy ale niestety od maja...
§ eksmisja (odpowiedzi: 2) syn państwa x dostał eksmisję za znęcanie się nad resztą rodziny,wyrok sądu jest prawomocny mimo to nadal mieszka, chcą założyć sprawę do komornika,...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 19:38.