Ponawiam moją prośbę ...
http://bip.ms.gov.pl/Data/Files/_pub...arz_skargi.pdf
1. na stronie -3- na dole strony mamy zapis Można kontynuować na osobnej kartce, jeśli jest to konieczne
Czyli bierzemy nową kartkę i ją jakoś oznaczamy np. Ad. -3- czy ad. -3- II. 14 albo ad. II. 14? Ma wyjść dokładnie 8 stron tak? Nie numeruję strony na której uzupełniam treść ze strony -3- bo strona -4- jest już ponumerowana?
2. na stronie - 4 - mamy opisać stan faktyczny ale na to jest tylko jedna strona? Nie ma na dole strony Można kontynuować na osobnej kartce, jeśli jest to konieczne ... i teraz nie wiem czy kończyć to na nowej kartce i napisać: ad. III. 15. ?
3. wy wykazie dokumentów mam 5 pism, czyli muszę dopisać d), e), czy na kserokopiach mam napisać załącznik A, załącznik B? czy też nic na Nich nie pisać?