Długi , komornik i wyjazd za granice . - Forum Prawne

 

Długi , komornik i wyjazd za granice .

Siema :PP Moje pytania brzmią . 1. Jeżeli wyjedzie osoba z długami " Bank " za granice można ściagać kase z takiej osoby ?? " Kwota około 5 tyś . " 2. Jeżeli zdobęde obywatelstwo ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa innych krajów > Systemy prawne innych państw > Prawo ponadkrajowe


Odpowiedz
 
16-01-2015, 20:15  
adikaszi
Początkujący
 
Posty: 12
Domyślnie Długi , komornik i wyjazd za granice .

Siema :PP

Moje pytania brzmią . 1. Jeżeli wyjedzie osoba z długami " Bank " za granice można ściagać kase z takiej osoby ?? " Kwota około 5 tyś . "
2. Jeżeli zdobęde obywatelstwo tego kraju a zrezygnuje z Polskiego to długi znikną ?? " sądze że tak ale tylko potwierdzam "
3. Jeżeli mieszkam teraz w PL i bede mieć komornika ALE nie mam adresu zamieszkania bo musiałęm sie wymeldować co wtedy ?? Dostane dług czy do paki DD ?? " nie dostane żadnego listu bo nie ma mnie tam , wiec na żadne sprawy nie pojade "
adikaszi jest off-line  
16-01-2015, 21:08  
korf
Ekspert
 
korf na Forum Prawnym
 
Posty: 25.000
Domyślnie RE: Długi , komornik i wyjazd za granice .

Cytat:
Napisał/a adikaszi Zobacz post
Bank " za granice można ściagać kase z takiej osoby ??
Bank sprzeda dług i będzie cię ścigać FW, lub... a jak uzyska ETE to odpowiednik komornika z kraju gdzie będziesz (UE)
Cytat:
Napisał/a adikaszi Zobacz post
2. Jeżeli zdobęde obywatelstwo tego kraju a zrezygnuje z Polskiego to długi znikną ?? " sądze że tak ale tylko potwierdzam "
A jaki kraj przyzna obywatelstwo "ananasowi"
Cytat:
Napisał/a adikaszi Zobacz post
Dostane dług czy do paki DD ?? " nie dostane żadnego listu bo nie ma mnie tam , wiec na żadne sprawy nie pojade "
Im dłużej będziesz się ukrywał, tym twój dług będzie większy....

Kombinuj dalej...
korf jest off-line  
16-01-2015, 21:12  
nintendo007
Zbanowany
 
Posty: 638
Domyślnie RE: Długi , komornik i wyjazd za granice .

1. Wierzyciel może uzyskać Europejski nakaz zapłaty i bedzie cię ścigał za pomocą komornika państwa goszczącego.
2.Bardzo trudne a w twoim wypadku niewykonalne z tego wzgledu że nie można się zrzec obywatelstwa jeśli wobec wnioskodawcy toczy się postepowanie sądowe.
3.W ten sposób twój dlug nie zniknie, poczytaj o windykacji komorniczej, jest mnóstwo postów na forum.
nintendo007 jest off-line  
16-01-2015, 21:46  
adikaszi
Początkujący
 
Posty: 12
Domyślnie RE: Długi , komornik i wyjazd za granice .

Nie ukrywam sie tylko po 1. nie stać mnie na nic lewdo sie wyżywiam i wynajmuje a co dopiero z dawaniem kasy komornikowi . 2. nie mam adresu zameldowania w urzedzie a zaraz nie bede miał też w dowodzie . Kto sie dowie czy pracuje w UW czy Anglii ?? przecież to trzeba sprawdzić i szukać . Jeżeli zniknie postępowanie sądowne moge zrezygnować ??


Sprawa jest dla mnie cieżka bo mam to szczerze gdzieś wkurza mnie ten chory kraj gdzie trzeba żebrać o kase a nie ją zarobić a jak sie zarobi to jakieś grosze które nie starczają na nic. Wole być nikim dla państwa niż kimś nikim w nim .
adikaszi jest off-line  
17-01-2015, 06:36  
korf
Ekspert
 
korf na Forum Prawnym
 
Posty: 25.000
Domyślnie RE: Długi , komornik i wyjazd za granice .

Cytat:
Napisał/a adikaszi Zobacz post
wkurza mnie ten chory kraj
A mnie wkurza chory facet, taki jak Ty.
korf jest off-line  
15-02-2016, 11:08  
Mateusz1962
Początkujący
 
Posty: 2
Domyślnie RE: Długi , komornik i wyjazd za granice .

Witam mam pytanie wyjechalem za granice Polski rok temu mam dlug w wysokosci okolo 17 tysiecy zlotych postepowanie komornicze zaczelo sie w czasie mojego wyjazdu i nie wiem teraz co robic chcial bym normalnie poleciec na wakacje samolotem lecz znajomi powiedzieli mi ze moga mnie zatrzymac na lotnisku prosze o odpowiedz. pozdrawiam
Mateusz1962 jest off-line  
15-02-2016, 12:46  
korf
Ekspert
 
korf na Forum Prawnym
 
Posty: 25.000
Domyślnie RE: Długi , komornik i wyjazd za granice .

Cytat:
Napisał/a Mateusz1962 Zobacz post
i nie wiem teraz co robic chcial bym normalnie poleciec na wakacje
Stać cię na wakacje a na spłatę nie?
korf jest off-line  
15-02-2016, 15:44  
Mateusz1962
Początkujący
 
Posty: 2
Domyślnie RE: Długi , komornik i wyjazd za granice .

A umiesz inaczej odpisywac do ludzi bo po Twoich wpisach widze ze raczej nie zapytalem jak czlowiek a to na co mnie stac to zaprzeproszeniem gowno powinno cie obchodzic
Mateusz1962 jest off-line  
28-02-2016, 08:54  
ania_mania
Użytkownik
 
Posty: 172
Domyślnie RE: Długi , komornik i wyjazd za granice .

a na wakacje można lecieć do rodziny niekoniecznie na drogie wczasy, trochę żal czytać jak ktoś zadaje konkretne pytania a otrzymuje lawinę ocen swojej osoby bez jakichkolwiek ku temu podstaw.
ania_mania jest off-line  
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ Wyjazd za granice / Zakaz wyjazdu za granice (odpowiedzi: 2) Witam. 1. 9 Lipca za zniszczenie mienia publicznego "Infoboxu" dostałem wyrok na 300 godzin prac społecznych, oraz karę grzywny o wysokości 4240 zł....
§ komornik a wyjazd za granice (odpowiedzi: 10) Witam Ogólnie: zajecie komornicze dotyczy mojego wynagrodzenie, w tej chwili przebywam na urlopie maciezynskim, ale za pare miesiecy urlop sie...
§ wyjazd za granice (odpowiedzi: 1) Jeśli zwolnię się u pracodawcy i za parę dni wyjadę do pracy za granice na 3-4 miesiące to będzie mi się należał zasiłek dla bezrobotnych po powrocie...
§ Komornik a wyjazd za granice (odpowiedzi: 5) Witam planuje wyjechac za granice ale mam zajecie komornicze za alimenty przez ostatnie 3 lata komornik sciagal z wyplaty. Od trzech miesiecy jestem...
§ Alimenty na dziecko od studenta + wyjazd ewentualny wyjazd za granice na stale (odpowiedzi: 8) Sluchajcie a tak swoja droga to jak to wyglada jezeli chcialabym sadownie ustalic alimenty (poniewaz moj byly nie placi jak na razie 4 miesiace, bo...
§ wyjazd dziecka za granice Czy moge w jakis sposob zastrzedz wyjazd syna z kraju?? (odpowiedzi: 3) mam pytanie mozke ktos udzieli mi na nie odpowiedzi. Jestem z żoną w separacji i złożyliśmy sprawe o rozwód. Mamy dziecko 3letnie i moja jeszcze...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 14:24.