sprostowanie swiadectwa pracy...czy pracownik musi odeslać oryginał świadectwa pracy?
Ja mam następujący dylemat... powolutko go opiszę... pracodawca wystawił mi świadectwo pracy...ale w nim nie umieścił mojej daty urodzenia, imion rodziców, umieścił nieprawidłowo, niezgodnie z umowami czas w jakim wykonywałam pracę...(umowa na pełny i na pół etatu) a w swiadectwie napisal ze pracowalam na pol etatu wyłącznie... w związku z tym napisałam do niego pismo aby w związku z błędnie przez niego wystawionym świadectwie pracy uzupełnił braki i poprawił to co błędnie napisał... wypisałam mu które rzeczy należy poprawić, skorygować....
nastepnie po kilku dniach pracodawca do mie przedzwonił że nie wystawi mi świadectwa pracy dopóki nie odeślę mu tego świadectwa pracy, które mam(oryginał)... i mam następujące pytanie: czy ja muszę mu wysłać to moje świadectwo pracy czy nie? i czy on ma obowiązek wystawić mi poprawione świadectwo jak ja nie odeślę mu tego mojego oryginału?
Z góry serdecznie dziękuję za czas poświęcony na przeczytanei tego meila oraz pomoc.
|