obsługa klienta na stojąco - Forum Prawne

 

obsługa klienta na stojąco

witam, pracuję w jednym z marketów budowlanych na kasie. chociaż każdy boks kasowy wyposażony jest w krzesło a monitor kasy ustawiony jest na wysokości odpowiedniej dla osoby siedzącej mój pracodawca wymyślił sobie, że mamy obsługiwać ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Prawo pracy


Odpowiedz
 
21-06-2010, 17:29  
concussion
Początkujący
 
Posty: 1
Domyślnie obsługa klienta na stojąco

witam, pracuję w jednym z marketów budowlanych na kasie. chociaż każdy boks kasowy wyposażony jest w krzesło a monitor kasy ustawiony jest na wysokości odpowiedniej dla osoby siedzącej mój pracodawca wymyślił sobie, że mamy obsługiwać każdego klienta na stojąco , możemy usiąść kiedy dostajemy do ręki zapłatę lub kiedy nikogo nie obsługujemy. niektóre towary (gabaryty lub ciężkie) skanujemy wychodząc do wózka klienta, pozostałe są wykładane na taśmę - czasem trzeba ręcznie wbić kod towaru (monitor dotykowy). często zdarza się, że przez kilka godzin (szczególnie po wypłatach) trzeba stać i obsługiwać klientów z głową spuszczoną na monitor - skutków takiej pozycji chyba nie muszę podawać. może ktoś odpowie mi na pytanie czy pracodawca może wymagać obsługi na stojąco i czy są jakieś przepisy prawne odnośnie takiej obsługi. dodam jeszcze, że dla osób wysokich, a jest nas kilka w pracy, jest to szczególnie uciążliwe.
z góry dziękuję za wszelkie porady i odpowiedzi
concussion jest off-line  
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ Obsługa klientów poprzedniego pracodawcy (odpowiedzi: 2) Witam Od dłuższego czasu borykam się z pewną kwestią odnośnie obsługi przeze mnie klientów mego byłego pracodawcy – branża finansowa...
§ Prawo do odmowy obsługi klienta. (odpowiedzi: 6) Witam serdecznie, zdecydowałem się napisać tutaj o swoim "problemie" z racji iż nie do końca jestem pewien jak wygląda taka sytuacja po przeczytaniu...
§ Obsługa Klienta w wykonaniu Franke Polska (odpowiedzi: 43) Witam, Chcialem zasięgnąć rady internautów, bo mówiąc szczerze sytuacja mnie przerosła:mad: Z góry przepraszam za rozpisanie, ale cięzko mi...
§ Nagranie z obsługi tajemniczego klienta (odpowiedzi: 5) Witam. Pracuję w banku i jakiś czas temu miałem badania tajemniczego klienta. Badanie to nie poszło najlepiej, zorientowałem się, że to tajemniczy i...
§ Opieszałość punktu obsługi klienta (odpowiedzi: 6) Jako konsument w dniu 28.01.2011 oddałem telefon komórkowy do punktu obsługi sieci komórkowej w celu naprawy gwarancyjnej. 15.02.2011 dowiedziałem...
§ Odmowa obsługi klienta (odpowiedzi: 2) Witam! Chciałbym dowiedzieć się czy mam prawo odmówić obsługi konkretnemu klientowi? Pracuję w firmie sprzedającej telewizję satelitarną, chcę...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 05:52.