umowa na czas okreslony 3 lata i zwolnienie - Forum Prawne

 

umowa na czas okreslony 3 lata i zwolnienie

Witam Moja siostra pracowala u jednego pracodawcy przez ostatnie ok 5-6 lat. Przez prawie cale ostatnie 3 lata byla na umowie na czas okreslony, wczesniej miala tez umowy na czas okreslony np. roku lub krotsze. ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Prawo pracy


Odpowiedz
 
08-12-2010, 22:10  
zwolnionapo3latach
Początkujący
 
Posty: 3
Domyślnie umowa na czas okreslony 3 lata i zwolnienie

Witam

Moja siostra pracowala u jednego pracodawcy przez ostatnie ok 5-6 lat. Przez prawie cale ostatnie 3 lata byla na umowie na czas okreslony, wczesniej miala tez umowy na czas okreslony np. roku lub krotsze.
Obecnie umowa na czas okreslony dobiegla konca i pracodawca nie przedluzyl jej nowej umowy.
Czy pracujac dluzej niz 24mce na umowie o czas okreslony nie stala sie ta umowa automatycznie umowa na czas nieokreslony ?
Czy pracodawca nie zlamal prawa nie odnawiajac umowy lub nie dajac wypowiedzenia ( pytam bo nie wiem czy z automatu jej umowa juz nie bylo na czas nieokreslony, a jezeli tak to powinna miec wypowiedzenie etc).
Co sugerujecie zrobic ( jezeli jest jakas opcja prawna w takiej sytuacji), czy moze starac sie o przywrocenie do pracy, czy jest szansa wygrania tej sprawy w sadzie pracy etc ?
Swiadectwo pracy zostalo wystawione 1grudnia ale listem poleconym dotarlo 7grudnia. Czy odwolanie w ciagu 7 dni obowiazuje od 7grudnia czy od 1go kiedy zostalo wystawione ?

Pozdrawiam

Adam
zwolnionapo3latach jest off-line  
08-12-2010, 22:21  
Agnieszka3M
Ekspert
 
Posty: 23.985
Domyślnie RE: umowa na czas okreslony 3 lata i zwolnienie

1. nie
2 nie
3. nie ma od czego się odwoływać bo nie było wypowiedzenia

proszę wypisać dokładne daty umów na czas określony
Agnieszka3M jest off-line  
08-12-2010, 22:41  
zwolnionapo3latach
Początkujący
 
Posty: 3
Domyślnie RE: umowa na czas okreslony 3 lata i zwolnienie

jutro bede wiedzial wiec wtedy napisze
zwolnionapo3latach jest off-line  
08-12-2010, 22:42  
zwolnionapo3latach
Początkujący
 
Posty: 3
Domyślnie RE: umowa na czas okreslony 3 lata i zwolnienie

dziekuje Pani za wstepna odpowiedz
zwolnionapo3latach jest off-line  
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ umowa na czas okreslony a zwolnienie lekarskie (odpowiedzi: 2) witam. mam pytanie bo troche sie pogubilam. mialam umowe o prace do 30.09.15 niestety musialm isc na zwolnienie od 23 wrzesnia do 17 pazdziernika...
§ Umowa o prace na czas okreslony a zwolnienie lekarskie (odpowiedzi: 2) Witam moj problem polega na tym ze mam umowe o prace na czas okreslony od 19.11-31.12.2012 czy jezeli poszła bym na zwolneinie lekarskie to bedzie...
§ Umowa na czas okreslony a lojalka na 3 lata - 13550 PLN (odpowiedzi: 7) Witam. Wiem że temat odnośnie umowy lojalnościowej często rozpatrywany jest na forum,temat powraca od czasu do czasu jak bumerang. W styczniu 2010...
§ Umowa na czas okreslony ponad 3 lata a nieprzedluzenie umowy i okres wypowiedzenia (odpowiedzi: 1) Witam, Pracuję w jednej firmie ponad 3,5 roku. Najpierw byla umowa na3 miesiace, potem na rok, a aktualna na 3 lata (konczy sie w grudniu). Czy w...
§ Umowa na czas okreslony a lojalka na 3 lata - 17000 PLN (odpowiedzi: 7) Czytałem podobne tematy na tym forum, niemniej jednak nie znalazłem takiej samej sytuacji dlatego pisze ten post. Otóż pracodawca wysłał mnie na...
§ Zwolnienie z wypowiedzeniem 2tyg umowa czas okreslony. (odpowiedzi: 4) Witam. Narzeczona byla zatrudniona w markecie na czas okreslony do konca 2010 roku. Wczesniej pracowala ponad rok. Po roku nastapila przerwa....


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 02:47.