Obsługa klienta- żądanie nazwiska-identyfikator. - Forum Prawne

 

Obsługa klienta- żądanie nazwiska-identyfikator.

Witam. Założenia: 1. Prywatny zakład pracy- dział sprzedaży, obsługa klienta- pracownicy zobowiązani są do noszenia identyfikatora. 2. Pracownik nie posiada identyfikatora. 3. Klient zdenerwowany żąda nazwiska od pracownika. Pytanie: 1. Czy pracownik musi podać nazwisko ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Prawo pracy


Odpowiedz
 
28-12-2010, 14:27  
omniavanitas
Początkujący
 
Posty: 9
Domyślnie Obsługa klienta- żądanie nazwiska-identyfikator.

Witam.
Założenia:
1. Prywatny zakład pracy- dział sprzedaży, obsługa klienta- pracownicy zobowiązani są do noszenia identyfikatora.
2. Pracownik nie posiada identyfikatora.
3. Klient zdenerwowany żąda nazwiska od pracownika.

Pytanie:
1. Czy pracownik musi podać nazwisko klientowi?
2. Jakie są konsekwencje nieposiadania identyfikatora?
omniavanitas jest off-line  
28-12-2010, 15:31  
Janusz.C.M.
Administrator
 
Janusz.C.M. na Forum Prawnym
 
Posty: 36.622
Domyślnie RE: Obsługa klienta- żądanie nazwiska-identyfikator.

Co na ten temat mówi wasz wewnętrzny regulamin?
Bo prawo pracy nie zajmuje się identyfikowaniem pracowników.
Janusz.C.M. jest off-line  
28-12-2010, 19:12  
omniavanitas
Początkujący
 
Posty: 9
Domyślnie RE: Obsługa klienta- żądanie nazwiska-identyfikator.

Regulamin pracy stanowi jedynie, że pracownik przy wejściu na teren zakładu okazuje identyfikator oraz "jest zobowiązany do posiadania identyfikatora w widocznym miejscu". Nie doszukałam się informacji o konsekwencji braku. Bardziej ciekawi mnie sprawa podania nazwiska osobie postronnej (w tym przypadku klientowi, któremu podać nazwiska nie chcemy z uwagi na fakt niezaznajomienia się z celem wykorzystania informacji) w pracy.
omniavanitas jest off-line  
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ Obsługa klientów poprzedniego pracodawcy (odpowiedzi: 2) Witam Od dłuższego czasu borykam się z pewną kwestią odnośnie obsługi przeze mnie klientów mego byłego pracodawcy – branża finansowa...
§ Prawo do odmowy obsługi klienta. (odpowiedzi: 6) Witam serdecznie, zdecydowałem się napisać tutaj o swoim "problemie" z racji iż nie do końca jestem pewien jak wygląda taka sytuacja po przeczytaniu...
§ Nagranie z obsługi tajemniczego klienta (odpowiedzi: 5) Witam. Pracuję w banku i jakiś czas temu miałem badania tajemniczego klienta. Badanie to nie poszło najlepiej, zorientowałem się, że to tajemniczy i...
§ Opieszałość punktu obsługi klienta (odpowiedzi: 6) Jako konsument w dniu 28.01.2011 oddałem telefon komórkowy do punktu obsługi sieci komórkowej w celu naprawy gwarancyjnej. 15.02.2011 dowiedziałem...
§ Odmowa obsługi klienta (odpowiedzi: 2) Witam! Chciałbym dowiedzieć się czy mam prawo odmówić obsługi konkretnemu klientowi? Pracuję w firmie sprzedającej telewizję satelitarną, chcę...
§ Jak T.U. UNIQA obsługuje swoich klientów (odpowiedzi: 2) Polecam ciekawy post na temat sposobu likwidowania szkód przez T.U. Uniqa. Uwaga na Towarzystwo Ubezpieczeniowe Uniqa


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 11:11.