Pogorszenie warunków pracy
Jestem zatrudniona w urzędzie pocztowym na 1/4 etatu (umowa na czas nieokreślony). Z dnia na dzień, bez powiadomienia mnie, przez osobę 3 dowiedziałam się, że zostałam oddelegowana do innego urzędu oddalonego o 20 km od obecnego miejsca pracy. Na moje miejsce zaś przychodzi osoba właśnie z tego urzędu. Wymiana ta jest efektem działania mojej zwierzchniczki, która dzień wcześniej - bez mojej wiedzy, pojechała w tej sprawie do działu kadr i załatwić przeniesienie na moje miejsce swojej protegowanej (nota bene nie zatrudnionej na stałe). Wymiana ta jest dla mnie niekorzystna i stanowi pogorszenie moich warunków, bowiem to co zarobię w tym oddalonym urzędzie wydam na bilety. Dodam, że wraz z przeniesieniem nie został mi zwiększony etat. Czy sytuacja ta stanowi naruszenie przepisów? Moim zdaniem owszem, bo po pierwsze nie byłam na żadnym etapie postępowania o niczym informowana, o samym zaś przeniesieniu dowidziałam się przez przypadek od osoby trzeciej. Wymiana jest dla mnie również ewidentnie niekorzystna. Proszę zatem o pomoc jak ma się bronić, podajcie na jakie przepisy się powołać i co robić. Bardzo proszę o szybką pomoc!
|