Obowiązujące zasady pisania postów - Forum Prawne

 

Obowiązujące zasady pisania postów

Automatycznie usuwane będą następujące posty: - nieczytelne pod względem stylistycznym, - PISANE WIELKIMI LITERAMI Z UŻYCIEM CAPS LOCK'A (Shift'a - TEŻ), - napisane wyłącznie kolorem (innym niż czarny), - z rażącą ilością błędów ortograficznych, - ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Prawo pracy

Prawo pracy - aktualne tematy:

  • § Jakie konsekwencje nie wybrani...
    U obecnego pracodawcy otrzymałem umowę o pracę od 4 listopada 2016r. do 3 lutego 2017r. - czyli na 3 miesięczny...
  • § Brak wynagrodzenia, PIP a sąd ...
    Witam, Chciałbym się zapytać jak wygląda sprawa kiedy pracodawca już ponad dwa miesiące zalega mi z wypłatą...
  • § Kosiniakowe a 1/8 etatu
    Witam, Żona jest obecnie w 4 miesiącu ciąży. Ma umowę na 1/8 etatu od najniższej krajowej ważną do maja 2017...

Zamknięty temat
 
22-06-2006, 17:50  
Dariusz!
Moderator w spoczynku
 
Dariusz! na Forum Prawnym
 
Posty: 4.076
Domyślnie Obowiązujące zasady pisania postów

Automatycznie usuwane będą następujące posty:

- nieczytelne pod względem stylistycznym,
- PISANE WIELKIMI LITERAMI Z UŻYCIEM CAPS LOCK'A (Shift'a - TEŻ),
- napisane wyłącznie kolorem (innym niż czarny),
- z rażącą ilością błędów ortograficznych,
- odpowiedzi nie wnoszące treści merytorycznych, lub szkodliwe w swojej istocie,
- pisane "pod rząd" w jednym temacie. Zalecane jest dodawanie nowych treści poprzez wykorzystanie opcji "ZMIEŃ"

Wyciąg z Regulaminu "FP.org":

Cytat:
§8
Zabronione jest umieszczanie na forum postów, które zawierają jakiekolwiek treści lub materiały niezgodne z obowiązującym prawem RP, a w szczególności obraźliwe, wulgarne, obsceniczne, oszczercze, nienawistne, zawierające groźby, nieetyczne, obrażające czyjeś uczucia, godzące w czyjąś własność.
§9
Złamanie zasady §8 łączy się z bezpośrednim, natychmiastowym i trwałym usunięciem z listy użytkowników wraz z powiadomieniem organów ścigania o zaistniałym przestępstwie. Aby wspomóc te działania rejestrowane są adresy IP autorów.
§10
Administratorzy i moderatorzy forum mają prawo do usuwania, zmiany lub zamykania każdego wątku w każdej chwili jeśli uznają to za stosowne.


@Niuans
Dariusz! jest off-line  
03-02-2010, 17:42  
Janusz M.
Administrator
 
Janusz M. na Forum Prawnym
 
Posty: 34.051
Domyślnie RE: Obowiązujące zasady pisania postów



Janusz M. jest off-line  
Zamknięty temat

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ Zasady pisania postów. Uwaga! Nie kombinujemy (odpowiedzi: 2) Automatycznie usuwane będą następujące posty: - nieczytelne pod względem stylistycznym, - PISANE WIELKIMI LITERAMI Z UŻYCIEM CAPS LOCK'A...
§ Zasady pisania postów. (odpowiedzi: 1) http://forumprawne.org/images/icons/icon1.gif Obowiązujące zasady pisania postów ...
§ Termin obowiązujący US (odpowiedzi: 2) Witam , jaki termin obowiazuje US do wydania decyzji w sprawie spadkowej- spadek jest już zwolniony z podatku ,(minęło 5 pełnych lat) .US otrzymał...
§ Zasady pisania Kazusa Prawnego (odpowiedzi: 11) Witam. Nie moge nigdzie znaleźć, czy może mi ktoś pomoc. Potrzebuje kilkanaście zdań zasad jak pisze się kazus prawny. bardzo proszę o pomoc.
§ parking centrum handlowego, jakie zasady na nim obowiązują? (odpowiedzi: 4) Witam, miałam dziś nieprzyjemny incydent na parkingu hipermarketu. Sprawa nie jest dla mnie do końca jasna, dlatego proszę o pomoc specjalistów. ...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 19:03.