Witam.
W sierpniu ubiegłego roku firma X która do tej pory miała siedzibę w miejscowości A wybudowała sobie drugi budynek w innej miejscowości. (miejscowość B) Przeniosła tam całą swoją produkcję. Pracownicy dostali aneksy pod tytułem: zmiana miejsca wykonywania pracy.
Treść umów brzmi następująco:
Umowa o pracę zawarta między firmą X z siedzibą w mieście A a pracownikiem YZ
w tej umowie jest napisane ze miejscem wykonywania pracy jest miejscowość B.
Obecnie od 1 lipca firma X zmienia urzędowo siedzibę. Do tej pory firma oficjalnie miała siedzibę ciągle w miejscowości A a pracownicy miejsce wykonywania pracy w miejscowości B. Jeśli teraz zmienimy siedzibę do miejscowości B to co z umowami? Co trzeba dołączyć do umów aby było to zgodnie z przepisami? Pracownicy już mają aneksy które zmieniły miejsce wykonywania pracy ale co do zmiany siedziby... następne aneksy??
Bardzo proszę o podpowiedź.
Z góry przepraszam za powtórzenia ale chciałam wyjaśnić jak najbardziej szczegółowo o co mi chodzi