zmuszanie kasjerek do ponownej zapłaty za kwotę z karty płatniczej
witam, w markecie którym pracuje obowiązuje zasada,ze potwierdzenia pobrania kwoty za zakupy z konta zachowuje kasjerka a kopie dla klienta wydaje klientowi, pozniej z tych oryginałów rozliczają nas kadry. pewnego dnia podczas pobierania opłaty z konta klienta terminal zawiesił się i zapsuł, natychmiast wezwalm kieroniczke gdyz wiedzialam czym to grozi, ona ten fakt natychmiast zglosila do kadr i serwisu zajmujacego sie terminalami. po ponowym uruchomieniu terminala mozna bylo wydrukowac tylko i wylacznie analizę dokonanych transakcji(widniala na niej kwota 47.11 gdyz byl to jedyny klient ktory placil w tym dniu karta platnicza) Dzis dostalam wiadomosc z kadr ze bede musiala zaplacic 47,11 zł poniewaz nie przedstawilam oryginalu. jak jest to mozliwe? zrozumialabym gdyby kwota ta nie zostala pobrana z konta klienta badz zgubilabym oryginal, ale tutaj ewidentnie byla wina terminala, ktory musial byc naprawiany. Czy jest takie prawo aby kasjer raz jeszcze wpłacał kwoty który życzą saobie kadry twierdząc, ze jest to moja wina iz nie ma tego oryginalu. serwis ktory obsluguje terminal wyslal do kadr specyfikacje, na ktorej wyraznie widac iz kwota zostala pobrana i jest na koncie marketu. Czy jest mozliwe zeby okradać tak ludzi w biały dzień? kiedy sprawa byla wyjasniana, kadry stwierdzily ze nie ma co wyjasnia i nikt wiecej nie ma dzwoni c w sprawie tek karty tylko oplata ma byc uiszczona przez kasjerkę. wychodzi na to, ze ja powinnam narysowac soebie to potwierdzenie gdyz nikogo nie interesuje ze terminal sie zepsul i nie drukował nic! proszę o odpowiedź,
|