Pracodawca nie chce przyjac l4 - Forum Prawne

 

Pracodawca nie chce przyjac l4

Witam . Sytuacja jest nastepujaca : pracuje od 1 pazdziernika na umowe o prace na czas okreslony 3 miesiace , dnia 19 pazdziernika z przyczyn nie odemnie zaleznych zaniemoglam i poszlam na zwolnienie lekarskie .Gdy ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Prawo pracy


Odpowiedz
 
21-10-2014, 12:24  
justyna8904
Początkujący
 
Posty: 4
Domyślnie Pracodawca nie chce przyjac l4

Witam . Sytuacja jest nastepujaca : pracuje od 1 pazdziernika na umowe o prace na czas okreslony 3 miesiace , dnia 19 pazdziernika z przyczyn nie odemnie zaleznych zaniemoglam i poszlam na zwolnienie lekarskie .Gdy zanioslam zwolnienie pracodawca go nie przyjal a wrecz mial pretensje ,ze poszlam na l4 , ze to powinnam zaplanowac . Oddal mi zwolnienie i powiedzial ,ze albo przychodze do pracy albo grozi mi dyscyplinarka . Co mam w takiej sytuacji zrobic ? Zglosic to do Pipu ? Moge zostac zwolniona dyscyplinarnie w takiej sytuacji ? Prosze o porade .
justyna8904 jest off-line  
21-10-2014, 12:38  
Użytkownik
Gość
Domyślnie RE: Pracodawca nie chce przyjac l4

Zglos sie do PIP.
Zwolnienie o ile nie pracowalas bezposrendio przed 1 pazdziernika gdzies indziej bedzie i tak bezplatne.
 
21-10-2014, 12:43  
justyna8904
Początkujący
 
Posty: 4
Domyślnie RE: Pracodawca nie chce przyjac l4

Tak to wiem ,ze bedzie bezplatne po nie mam pelnego miesiaca przepracowanego . Ale chodzi mi o ta dyscyplinarke czy moze mi wystawic swiadectwo z takim wpisem ?
justyna8904 jest off-line  
21-10-2014, 12:52  
Użytkownik
Gość
Domyślnie RE: Pracodawca nie chce przyjac l4

Moze kiedy tylko chce. Ty za to wtedy mozesz sie skutecznie odwolywac za takie bzdury w sadzie pracy.
 
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ Wspołwlasnosc samochodu - co jesli nie chce przyjac darowizny (odpowiedzi: 4) Witam. Moj ojciec jest wspolwlascicielem samochodu razem ze mna.Samochod ogolnie jest jego.Ja nim nie jezdze.Chciałbym mu oddac ten samochod bo nie...
§ Problem sprzedajacy nie chce przyjac zwrotu (odpowiedzi: 6) Witam. Mam problem poniewaz 7.11.2015r zakupilem e-papierosa za 200zl opis aukcji wygladal tak ,,Witam! Mam na sprzedaż Volish Control 2 Bateria...
§ co zrobić jak pracodawca nie chce przyjac wypowiedzenia (odpowiedzi: 3) Witam, Od 2 lat i 7 miesięcy pracuję w pewnej firmie i mam umowę na czas nieokreslony. Ostatnimi czasy znalazłem dużo lepiej płatna pracę i chciałem...
§ Maz chce przyjac nazwisko zony z poprzedniego malzenstwa (odpowiedzi: 2) Witam! Jestem tu nowa i moje pytanie tyczy sie nazwiska. Otoz moj obecny maz chce przyjac moje nazwisko z pierwszego malzenstwa, ktore nosze po bylym...
§ Chinskie centrum nie chce przyjac zwrotu wadliwego towaru (odpowiedzi: 1) Witam! W czw w chińskim centrum moja mama kupila buty, przymierzyla je tam, jednak bez chodzenia i w domu jak ubrala je ponownie okazalo się że...
§ Pracodawca nie chce przyjac wypowiedzenia (odpowiedzi: 10) Witam Mam umowe na czas okreslony do dnia 7.10.2010. W dniu dzisiejszym zlozylem zwolnienie lekarskie i jednoczesnie zlozylem rozwiazenie...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 13:02.