potrzebuje pomocy HELLGATE!!!!! - Forum Prawne

 

potrzebuje pomocy HELLGATE!!!!!

BARDZO PRZEPRASZAM ALE DUZO POSTOW PANA CZYTALAM I PROSZE O JAKS RADE NA MOj mam problem od dawna ale teraz to juz nie daje rady potrzebuje pomocy i nie wiem gdzie mam szukac moze lepiej ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Prawo cywilne > Prawo rodzinne i opiekuńcze


Odpowiedz
 
02-02-2007, 20:57  
Malgosia
Początkujący
 
Posty: 22
Domyślnie potrzebuje pomocy HELLGATE!!!!!

BARDZO PRZEPRASZAM ALE DUZO POSTOW PANA CZYTALAM I PROSZE O JAKS RADE NA MOj
mam problem od dawna ale teraz to juz nie daje rady potrzebuje pomocy i nie wiem gdzie mam szukac moze lepiej poprosze o odpowiedz...
co ja mam zrobic jesli maz mi nie chce dac rozwodu juz 8 lat nie wspolzyjemy??
12 lat temu wyrzucil mnie z domu zebym ja zarabiala na dzieci
podczas 3 lat pierwszych to z calych sil go orosialm zeby zaczal on pracowac bo ja nie daje rady z rozlaka od dzieci nic cisza byla.....
potem jeszcze jak niewolnik przez nastepne 4 lata oddawlam mu kase WSZYSTKO co zarobilam ...
ale juz 4lata temu powiedzialm dosc!!!!!potem po drodze oskarzal mnie o rozne rzeczy (w tym zdrade)
on znalazl sobie kogos dlatego mu zabralam kase
po drodze bylo pieklo szkoda mi synow teraz sa dorosli 24 i 21 lat mlodszy studiuje ale maz nigdy nic mi nie dawal na nich teraz ja zaczynam juz chorowac i ciezko mi czy syn ma prawo zadac od niego cos poniewaz nie chce nic dac dobrowolnie....
no i teraz dla mnie najwazniejsza rzecz
w te Swieta podczas nieobecnosci nikogo sprowadzil soebie na tydzien jakas kobiete do domu koszmar dla mnie ponieaz on nie pracowal ja utrzymywalam dom i urzadzalam go wiec mnie to boli.....
PYTANIE
czy moge wstawic zamek do jednego pokoju w ktorym przebywam z synami podczas pobytu w domu??zaznaczam ze zaczelly mi ginac rozne moje osobiste rzeczy .....
ciezko mi przez tyle lat wziac to zakonczyc bo musze pracowac na syna studia jeszcze moge byc w kraju tylko 1 miesiac jakie mam kroki poczynic prosze o pomoc dziekuje i pozdrawiam goraco.....
Malgosia jest off-line  
02-02-2007, 21:19  
Malgosia
Początkujący
 
Posty: 22
Domyślnie

dzis juz ide spac wczesnie wstaje bede jutro prosze o porade no jasne ze niekoniecznie HELLGATE
sa tez i inni kompetentni dzikeuje i przepraszam
Malgosia jest off-line  
03-02-2007, 08:19  
Bartata
Moderator globalny
 
Bartata na Forum Prawnym
 
Posty: 5.952
Domyślnie

Czy wystąiła Pani o rozwód? Jak nie...to sugeruję zrobić to jak najszybciej..najlepiej z orzekaniem o winie.
Bartata jest off-line  
03-02-2007, 15:19  
Malgosia
Początkujący
 
Posty: 22
Domyślnie

dziekuje panu bardzo.........
ale nadal czekam na odpowoiedz na pytania tak mi zalezy bardzo na juz.....
Malgosia jest off-line  
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ Potrzebuje pomocy (odpowiedzi: 13) Wtam . Mam taki problem,jestem mężatką od 25 lat syn 24 lata i 18 jeszcze sie uczy.Mąż daje mi tylko,500 zł na życie(ja zarabiam ok 800),naduzywa...
§ Pomocy... Pilnnie potrzebuje Pomocy (odpowiedzi: 17) Witam Mam problem z była dziewczyną swoją , gdy wiązałem się z nią miała syna 3letniego. po 4 latch bycia razem urodził się moj syn który ma...
§ Potrzebuje pomocy... (odpowiedzi: 8) witam ,mam pyt.mianowicie ,skradziono mi laptopa ,moje dane sa rozpowszechniane ,najwiecej z poczty e-mail,prosilam portal poczty ,by zamknieti kąto...
§ potrzebuje pomocy (odpowiedzi: 2) Witam Dzisiaj zobaczyłem oferte wynajmu hali na internecie,zadzwoniłem do pośrednika nieruchomości i umówiłem z nim sie na obejrzenie tej hali....
§ Potrzebuje pomocy (odpowiedzi: 4) Witam, oto mój problem. Miałam wypadek samochodowy 4 lata temu i teraz wyszły mi choroby związane z tym wydarzeniem, dowiedziałam się że mogę się...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 13:52.