Awantury ... nie moze juz wytrzymac... - Forum Prawne

 

Awantury ... nie moze juz wytrzymac...

Witam wszystkich. Mam taka prosbe o doradzenie co mozemy zrobic sprawa wyglada nastepujaco mooja dziewczyna jest co dzien lana przez matke za nic caly czas matka sie zneca nad nia psychicznie nie raz chciala sie ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Prawo cywilne > Prawo rodzinne i opiekuńcze


Odpowiedz
 
09-12-2010, 21:05  
Ac3r
Początkujący
 
Posty: 4
Domyślnie Awantury ... nie moze juz wytrzymac...

Witam wszystkich. Mam taka prosbe o doradzenie co mozemy zrobic sprawa wyglada nastepujaco mooja dziewczyna jest co dzien lana przez matke za nic caly czas matka sie zneca nad nia psychicznie nie raz chciala sie zabic... ale ja ja uspokajalem i dzieki mnie jeszcze zyje... chce ja jak najszybciej z tamtad zabrac moja matka sie zgadza ze jak skonczy 18 lat ona to bedzie mogla u nas zamieszkac dodam ze ona ma 16 lat pociela sie przez matke bardzo dozo razy... ona juz tego nie wytrzymuje ojca nie ma bo mieszka we wloszech rodzice ja adoptowali co moge zrobic zeby ja wyrwac z tego domu bo ona moim zdaniem sie psuje tam bo coraz gorzej sie zachowuje bierze czasami przyklad ze swojej matki dzisiaj dostala tzw "przekope" matka ja wywrocila przed domem na chodnik skuty lodem i zaczela ja kopac nie moge juz tego wytrzymac najgorsze jest to ze ona sie psuje w tym domu... prosze o pomoc dajcie jakies paragrafy zeby mogla sie ona wyprowadzic... bo nie wiem czy tej 18 nastki ona dozyje...
Ac3r jest off-line  
09-12-2010, 22:48  
weronika38
Stały bywalec
 
Posty: 1.000
Domyślnie RE: Awantury ... nie moze juz wytrzymac...

Trudna sprawa.Co jest-moze byc przyczyna takiego zachowania matki?Mozna zrobic duzo ale mozna tez zaszkodzic dziewczynie.
weronika38 jest off-line  
12-12-2010, 23:17  
Ac3r
Początkujący
 
Posty: 4
Domyślnie RE: Awantury ... nie moze juz wytrzymac...

Matka sie czepia o wszystko w domu jest sterylnie... ;/ a sie czepia ze jest brudno matka jest po rozwodzie ma 54 lata jest staroswiecka syn jej nerwy zszarpal ...
Ac3r jest off-line  
13-12-2010, 09:18  
Użytkownik
Gość
Domyślnie RE: Awantury ... nie moze juz wytrzymac...

Skoro dziewczyna ma 16 lat to zakładam, że się uczy. W tej sytuacji może warto byłoby porozmawiać najpierw z pedagogiem szkolnym?
 
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ lokator i ciągłe awantury (odpowiedzi: 3) witam sprawa jest bardzo skomplikowana mam lokatora wujka z zoną mieszka od okolo 30 lat ciagle sie awanturuje i wyzywa a nawet szuka zaczepki ale...
§ awantury w domu (odpowiedzi: 1) Witam, chciałabym się poradzić co mogę zrobić w takiej sytuacji: Mieszkam w domu z moimi rodzicami ,siostrą(15 lat) babcią i ciotka. Od jakiegoś...
§ Awantury w domu (odpowiedzi: 3) Witam , mam problem z ojcem. Mam 17 lat, mam dwóch braci, młodszy - 6 lat, starszy - 19 lat. Codziennie, kilka razy, ojciec wszczyna awantury, kilka...
§ Awantury ojca (odpowiedzi: 6) Witam, mam 15 lat w tym roku 16. raz z bratem w tej chwili ma 19lat i matką użeramy się od kilku lat z ojcem, jest uzależniony od alkoholu dzień w...
§ Awantury z rodzicami (odpowiedzi: 1) Słuchajcie, mam taki problem, zacząłem w tym roku studia, mam 19 lat, ale moi rodzice nadal starają się decydować o moim życiu, kontrolują mnie,...
§ sąsiad z którym nie da sie wytrzymac!!!!!! (odpowiedzi: 3) Witam mam taki problem mieszkam w bloku na 2 pietrze na w mojej klatce mieszka sąsiad który jest chory psychicznie mieszkanie jest zapisane na jego...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 21:10.