Witam,
na wstępie chciałbym przeprosić jeśli wątek założyłem nie w tym dziale dlatego chciałbym ewentualnie prosić o jego przeniesienie.
Mam pewien dość poważny problem mianowicie w sobotę (31.04.2012) zakupiłem w sklepie komputerowym dwa tablety. Po ich przetestowaniu doszedłem do wniosku, że są one niezgodne z opisem jaki przedstawił mi sprzedawca sklepu. Nie można połączyć się z internetem, nie można odtwarzać filmów jak i grać. Mówię tutaj o jednym jak i drugim tablecie, dodatkowo przy jednym z nich odchodzi obudowa od przedniego panelu wyświetlacza, przy drugim natomiast jest kropka na ekraniku.
Byłem w owym sklepie gdzie zakupiłem towar ale sprzedawca powiedział, że jedyne co może zrobić to odesłać sprzęt do producenta, bo on sam jest tylko dystrybutorem i nie może zwrócić mi pieniędzy. Dodam, że nie interesuje mnie wymiana sprzętu na taki sam nowy, chciałbym w miarę możliwości odzyskać wydane na te tablety pieniądze. Dlatego kieruję do Was pytanie, czy istnieje w ogóle taka możliwość żebym mógł domagać się zwrotu pieniędzy? Ewentualnie na jakiej zasadzie miałoby się to odbyć, w sensie czy muszę dostarczyć jakieś dokumenty, opis uszkodzenia itp. głupie pytania ale jestem w tych sprawach kompletnie zielony więc dlatego prosiłbym o nakreślenie mi drogi i całego procesu z tym związanego.
Z góry dziękuję!
Pozdrawiam!