Nie odebranie całej przesyłki a obciążanie kosztami
Witajcie. Mam do was takie pytanie, gdyż przyjaciel ma zagwostkę. W firmie w której pracuje na magazynie były dwie palety o dużej wadze, które miały iść na eksport za granicę. Przyjaciel pracuje tam od niedawna. Szef kazał mu przygotować paletę bo powiedział że po nią przyjedzie kurier. Paleta została przygotowana, ale w między czasie przyjaciela nie było w pracy i to właśnie wtedy inny pracownik przygotował drugą paletę. Szef wykupił kuriera i miał dokument potwierdzający że kurier ma odebrać dwie palety. Jednak gdy kurier przyjechał po palety szefa nie było, był mój przyjaciel który o drugiej palecie nie wiedział. Ale zadzwonił do szefa zapytać o co chodzi na co szef oznajmił mu że jest do zabrania to co przygotował no i on pyta bo na dokumencie jest że dwie, a on bo to są dwie w jednym zapakowane. Kurier odebrał paletę po czym szef przyjechał i oznajmił przyjacielowi że obetnie mu z pensji bo miały być dwie palety a nie ta jedna, na co przyjaciel że przecież pytał a on mu powiedział że tylko ta jedna. Szef wytlumaczył mu jednak, że będzie musiał zapłacić teraz po raz kolejny koszty przesyłki dlatego obcina mu z pensji. Czy rzeczywiście firma kurierska zarząda kosztów przesyłki za tą drugą paletę? Dodam że nie zmienił się numer listu przewozowego. Cały czas jest ten sam. Paletę odbiera kurier następnego dnia. Mimo tego szef upiera się że potrąci mu z pensji za koszty przesyłki. Co o tym sądzicie?
|